کد خبر : 1990584 | 09 دی 1402 ساعت 09:17 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

هادیزاده: خداحافظی کردم اما کار خلاف اخلاق انجام ندادم

سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان گفت: اگر مظلومی استعفای من را پذیرفته آن را به‌صورت رسمی به من اعلام کند تا هیئت‌های شهرستان‌ها به عنوان مسئول فنی فدراسیون‌ مرتب با من تماس نگیرند.

هادیزاده: خداحافظی کردم اما کار خلاف اخلاق انجام ندادم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اصغر هادی‌زاده درباره مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: من بعد از هر تورنمنتی خداحافظی نکردم بلکه یک‌بار از فدراسیون جدا و به پارالمپیک رفتم اما بنا به توصیه بزرگان و با هدف کمک به نابینایان و کم‌بینایان به فدراسیون برگشتم که اشتباه کردم.

وی با بیان این که تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به فدراسیون نابینایان را ندارم، گفت: اگر مظلومی استعفای من را پذیرفته آن را به‌صورت رسمی به من اعلام کند تا هیئت‌های شهرستان‌ها به عنوان مسئول فنی فدراسیون‌ مرتب با من تماس نگیرند، تمام اردوها زیر نظر من انجام می‌شود و اگر پیامی را در گروهای نابینایان و کم‌بینایان به اشتراک گذاشتم تنها به‌خاطر این بود که بگویم دیگر این مسئولیت را برعهده ندارم تا با من تماس نگیرند. مگر من با رسانه خاصی صحبت کردم و یا پشت فدراسیون چیزی گفتم که رئیس فدراسیون از دستم ناراحت شده است.

رئیس انجمن پیشین دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: اکنون نیز منتظر هیچ چیزی نیستم، از فدراسیون خداحافظی کردم و کاری هم به آنها ندارم. مسئولیت انجمن را نمی‌توانم بپذیرم اما در کسوت مربی و مدرس در هر کجا دعوت به کار شوم آماده خدمت‌گزاری هستم.

هادی‌زاده با بیان این که از مربیگری دوومیدانی استعفا نداده‌ام، افزود: من از مربیگری دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان استعفا نداده‌ام اما اخلاق حکم می‌کند که انجمن جدید در خصوص سرمربی تصمیم بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آیا به نظر شما تشکر و قدردانی از مجموعه‌ای که چند دهه با آنها کار کردم کار خلاف اخلاق بوده که مظلومی آن را مطرح کرده است. حتی مطالبی که در گروه‌ها به اشتراک گذاشتم یک کلمه اعتراض‌آمیز یا بدگویی درباره رئیس فدراسیون عنوان نکردم و هدفم تنها خداحافظی از گروه‌های مختلف که اعضای گروه نابینایان و کم‌بینایان هستند، بوده است.

هادی‌زاده در پایان گفت: ۴۶ سال است که در ورزش خدمت می‌کنم و اگر جایی تمایل به همکاری با من باشد به عنوان مربی همکاری خواهم کرد.

دیدگاه‌ها