کد خبر : 1990757 | 09 دی 1402 ساعت 18:18 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

آن برد به تاریخ پیوست؛

امیدیان: بازی سخت‌تری از سپاهان داریم

مربی تیم آلومینیوم تاکید کرد پیروزی مقابل سپاهان را فراموش کردند.

امیدیان: بازی سخت‌تری از سپاهان داریم

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم و ملوان عنوان کرد: با یک تیم بسیار خوب که در راس کادر فنی آقای تارتار قرار دارند، مسابقه داریم و مشخص است که ایشان روی تیمشان کار کردند و نتایج گویای همه چیز است. یک تیم منظم هستند و ما کار سختی خواهیم داشت، اما با تلاش بازیکنان با تجربه و در کنار آن جوانان تیم سعی داریم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

او که علاقه‌ای به اشاره پیروزی آلومینیوم در هفته گذشته مقابل سپاهان نداشت، ابراز کرد: همه می‌دانیم که بازی هفته قبل را باید فراموش کنیم. دیدار مقابل ملوان به مراتب مشکل‌تر از مسابقه با سپاهان است ولی آقای حسینی طی هفته با بازیکنان صحبت کردند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا موفق کار کنیم.

ویدئو: 320824

مربی تیم آلومینیوم تاکید کرد: شک نکنید بازیکنان ما پیروزی هفته قبل را فراموش کردند و می‌دانند در فوتبال، هفته به هفته باید برای هر مسابقه خیلی خوب فکر کرد و تمرکز لازم را گذاشت. دیدار با سپاهان به تاریخ پیوست و باید فردا بهترین نمایش خودمان را ارائه کنیم.

امیدیان اضافه کرد: هر دو تیم در جدول نزدیک بهم و رقیب یکدیگر هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و تیم ما هم نتیجه بگیرد.

1972933

او یادآور شد: امیدوارم فردا هواداران خوب آلومینیوم، یار دوازدهم ما در کنار تیم باشند و ورزشگاه پُر شود تا در کنار بازی خوب، سه امتیاز خوب هم به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها