کد خبر : 1991350 | 11 دی 1402 ساعت 21:34 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آرسنال به جام ملت‌های آفریقا نرسید!

توماس پارتی، هافبک آرسنال، از لیست تیم ملی غنا برای جام ملت‌های آفریقا کنار گذاشته شده است.

ستاره آرسنال به جام ملت‌های آفریقا نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرسنال علی‌رغم حضور در ترکیب اولیه غنا برای جام ملت‌های آفریقا، از لیست 27 نفره نهایی خود حذف شده است، زیرا او هنوز از مصدومیت کشاله ران که در اوایل این فصل متحمل شده بود بهبود نیافته است.

کریس هیوتون، سرمربی غنا، پس از انتشار ترکیب نهایی، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: "نمی‌خواهم توی دل بازیکنانم را خالی کنم اما نبود توماس پارتی یک جای خالی بزرگ برای ما خواهد بود. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان ماست. او بعد از بهبودی کامل، دوباره یکی از ما خواهد شد.
من در این مدت زمان زیادی را با توماس حرف زدم و همچنین با کادر پزشکی باشگاه فوتبال آرسنال در ارتباط بودم. آنها بااحتیاط با این مصدومیت برخورد خواهند کرد و همین‌طور خود توماس هم می‌خواهد ریسک نکند. این یک آسیب بزرگ برای او و بزرگترین مصدومیتی است که او تجربه کرده است. مهمترین چیز برای من به عنوان سرمربی و تیم ما این است که از او حمایت کنیم، چرا که در این مدت او از نظر روحی به ما نیاز دارد."

1973881

این بازیکن 30 ساله تنها در 4 بازی در لیگ برتر تا اینجای فصل حضور داشته چون که در ماه اکتبر از ناحیه همسترینگ آسیب سختی دیده است. او آخرین بار برای توپچی‌ها در پیروزی 1-0 مقابل منچسترسیتی به میدان رفت و همچنین بخشی از تیم ستاره‌های سیاه بود که در فیفادی ماه اکتبر به مصاف مکزیک و ایالات متحده رفتند.

ستاره سابق اتلتیکو مادرید قبلا از این مصدومیت به عنوان "بزرگترین" مصدومیتی که تا به حال متحمل شده، یاد کرده است و باید دید چه زمانی این بازیکن برای تیم میکل آرتتا به میادین باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها