کد خبر : 1991393 | 12 دی 1402 ساعت 04:44 | 21.6K بازدید | 16 دیدگاه

آمار جالب شمس‌آذر: 7 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی

شمس آذر با کسب 7 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی کسب کرد.

آمار جالب شمس‌آذر: 7 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با کسب هفت امتیاز مقابل چهار تیم اول جدول نتایج خوبی در رقابت با مدعیان اصلی قهرمان کسب کرد، آنها تراکتور و سپاهان را شکست دادند، مقابل استقلال تساوی کسب کردند و فقط در برابر پرسپولیس شکست خوردند.

برد سه بر دو شمس آذر در یادگار امام یکی از درخشان‌ترین بازی‌های آنها بود، شاگردان دقیقی در ابتدا سه بر صفر از تیم پرستاره تراکتور پیش افتادند و نتیجه عجیبی را رقم زدند اما تراکتوری‌ها در ادامه دو گل را جبران کردند، ولی موفق نشدند کامبک را کامل کنند و سه امتیاز مهم به حساب شمس‌آذری ها واریز شد.

شمس آذر دو هفته پس از دیدار مقابل تراکتور در ورزشگاه خانگی به مصاف استقلال رفتند و دوبار از استقلال عقب افتادند اما با گل‌های نسایی و گودرزی بازی را به تساوی کشیدند و در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

1973665

سومین بازی بزرگ فصل برای شمس‌آذر در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیسی برگزار شد که سرشار از انگیزه بود و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت، سرخپوشان با دو گل گولسیانی در این بازی دو بر یک پیروز شدند.

در بازی امروز آنها میزبان سپاهان بودند و در یک بازی سنگین و نفس‌گیر در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان گذشتند تا در مقابل مدعیان اصلی قهرمانی لیگ نتایج خوبی کسب کنند.

این تیم با پیروزی امروز خود تاثیر زیادی روی جدول نیم فصل داشت و استقلالی‌ها با یک امتیاز اختلاف به قهرمانی نیم فصل رسیدند.

دیدگاه‌ها