کد خبر : 1991396 | 12 دی 1402 ساعت 07:45 | 55.8K بازدید | 16 دیدگاه

شکاری را به خاک و خون کشیدند! (عکس)

بازیکنان شمس‌آذر برای مهار رضا شکاری بازی فیزیکی انجام دادند و او را راحت نگذاشتند!

شکاری را به خاک و خون کشیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان شمس‌آذر در جریان بازی با سپاهان هر آنچه که داشتند را رو کردند تا از برد یک گله خود دفاع کنند، در یارگیری‌ای داخل محوطه تا توپ هایی که در میانه میدان بود!

دوندگی بالا و استفاده از حداکثر توان در طول 90 دقیقه باعث شده بود که آنها با آدرنالین بالا این مسابقه را دنبال کنند و برای کسب پیروزی بیش از آنچه در توانشان بود دوندگی داشته باشند، رضا شکاری مهاجم پا به توپ سپاهان تا دقیقه 74 که در میدان بود مانند بازیکنان شمس‌آذر حداکثر تلاش خود را برای تغییر نتیجه انجام داد و همین موضوع صحنه‌های جالبی را رقم زد. در ادامه مسابقه به دلیل برخوردهای زیاد و دوندگی بالای او مورایس عیسی آل‌کثیر را به جای او به میدان فرستاد.

1973944

رضا شکاری که آخرین گل خود را پنج هفته قبل مقابل مس‌رفسنجان برای سپاهان به ثمر رسانده بود امیدوار بود در این مسابقه بتواند گلزنی کند و طلسم خود را بشکند اما این اتفاق به بعد از تعطیلات نیم فصل موکول شد.

شکاری در این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست داد و 8 بار به عنوان بازیکن ثابت برای سپاهان به میدان رفت، او در دو بازی آسیایی و یک بازی لیگ برتر هم به عنوان یار ذخیره به میدان آمد.

دیدگاه‌ها