کد خبر : 1991477 | 12 دی 1402 ساعت 12:30 | 20.2K بازدید | 17 دیدگاه

گری نویل:

وقتی صلاح نیست، مواظب صدر جدول باشید!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به بازیکنان لیورپول هشدار داد که حضور در کورس قهرمانی را به محمد صلاح بدهکار هستند.

وقتی صلاح نیست، مواظب صدر جدول باشید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس روبروی نیوکسل قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد. 

صلاح ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل برای لیورپول به ثمر برساند و پاس گل کودی خاکپو را هم ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی برای آنها ایفا کرده باشد. 

نویل پس از پایان این بازی در پادکستش گفت: «لیورپول گزینه‌های بسیار خوب و جذابی در خط حمله دارد و آنها یک ستاره دارند که ارتباط لازم بین تمامی بازیکنان را به خوبی برقرار می‌کند و او کسی نیست جز محمد صلاح. 

1974024

لیورپول سه بازیکن تراز اول شامل آلیسون بکر، ویرژیل فن دایک و محمد صلاح دارد. فن دایک به تازگی به دوران اوج برگشته و آلیسون هم از نظر من در حال حاضر بهترین دروازه‌بان دنیاست که اخیرا کلین شیت‌های بسیاری را ثبت کرده است. 

اما صلاح به مدت یک ماه به دلیل همراهی تیم ملی کشورش قادر به حضور در ترکیب لیورپول نخواهد بود. این مشکل بزرگی برای این تیم است. این سوال برای ما به وجود آمده که آنها بدون او چه خواهند کرد اما بازیکنان این تیم باید بدانند که ادامه حضور در صدر جدول را مدیون صلاح هستند و باید این روند را همچنان حفظ کنند تا او برگردد.»

دیدگاه‌ها