کد خبر : 1991488 | 12 دی 1402 ساعت 13:15 | 34.9K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای عجیب: به آرژانتین نرفتم تا مقابل مسی بازی کنم!

سانتیاگو خیمنز، ستاره مکزیکی فاینورد، اظهارات جالبی را برای رد فرصت بازی در تیم ملی آرژانتین مطرح کرده است.

ادعای عجیب: به آرژانتین نرفتم تا مقابل مسی بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، خیمنز یکی از مهاجمان درخشان این فصل رقابت‌های اروپایی است و موفق شده است تا به حال 20 گل برای فاینورد در فصل 24-2023 به ثمر برساند. 

درخشش او در ترکیب این تیم باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته باشند اما نکته جالبی که در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته مربوط به انتخاب تیم ملی توسط او است. 

این ستاره فاینورد در پایتخت آرژانتین به دنیا آمده است اما در حال حاضر پیراهن تیم ملی مکزیک را به تن دارد. این در حالی است که این فرصت را داشت که در کنار لیونل مسی و دیگر ستاره‌های این تیم به میدان برود اما انتخاب متفاوتی داشت. 

1945028

خیمنز در گفتگو با TyC Sports درباره دلیل این تصمیم اظهار داشت: «من دروغ نمی‌گویم، واقعا مسی را دوست دارم. او یک هیولای باورنکردنی است و بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید. 

اما مسئله این است که برای من بازی کردن برابر او از بازی کردن در کنارش بهتر است. خیلی مسی را دوست دارم و فکر می‌کنم بهترین بازیکن تاریخ است اما نخواستم فقط با تکیه بر او تصمیم بگیرم، من با قلبم تصمیم گرفتم و از این تصمیم خیلی خوشحال و راضی هستم.»

دیدگاه‌ها