کد خبر : 1991491 | 12 دی 1402 ساعت 13:35 | 59.7K بازدید | 14 دیدگاه

فلاح و گلی که به ثمر نرسید

حسرتی که سیدحسین برای یک استقلالی گذاشت

بازیکن سابق استقلال در دقایق پایانی بازی گذشته می‌توانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند اما سیدحسین حسینی مانع از این امر شد.

حسرتی که سیدحسین برای یک استقلالی گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح که چند سال قبل و در زمان حضورش در تیم امیدهای استقلال از او به عنوان یکی از آینده‌های این باشگاه نام برده می‌شد، این روزها در ترکیب پیکان خوش می‌درخشد و عملکرد مطلوبی دارد.

این بازیکن چپ‌پا که در یکی دو سال گذشته در اکثر پست‌های پیکان توپ زده، این روزها با نظر رضا عنایتی در خط دفاعی به کار گرفته شده است. فلاح در جریان دیدار با استقلال هم برای پیکانی‌ها به میدان رفت و به عنوان مدافع چپ عملکرد خوبی داشت.

1974084

اتفاق ویژه‌ای که برای این بازیکن 24 ساله در جریان بازی گذشته تیمش مقابل استقلال پیش آمد، موقعیتی بود که سیدحسین حسینی از او در دقایق پایانی گرفت. در دقیقه 87 بازی گذشته روی اشتباه کوین یامگا فلاح توانست وارد محوطه جریمه استقلال شود و با شوتی محکم و دقیق دروازه استقلال را تهدید کند. ضربه فلاح از زاویه‌ای تقریبا بسته را حسینی با پا دفع کرد و مانع از گلزنی او شد تا بازیکن سابق استقلال در باز کردن دروازه این تیم ناکام بماند.

این بازیکن که در گذشته هم با شوت‌های از راه دور خود و گلزنی از این حیث قدرت ضربه به توپ خود را به نمایش گذاشته، مقابل استقلال در گلزنی ناکام ماند، اما همچنان یکی از نفراتی است که عنایتی برای نیم فصل دوم روی او حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها