کد خبر : 1991494 | 12 دی 1402 ساعت 13:46 | 30.1K بازدید | 7 دیدگاه

اعتماد ادامه دار الهامی به محمد اکبری

جوان رفسنجانی جلوی پرسپولیس کم نیاورد (عکس)

ساکت الهامی در جریان بازی تیمش مقابل پرسپولیس به بازیکنی 21 ساله که اهل رفسنجان است، بازی داد.

جوان رفسنجانی جلوی پرسپولیس کم نیاورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از عملکرد فنی خوب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس یکی از اتفاقات ویژه این بازی برای نارنجی‌پوشان حضور بازیکنی جوان از شهر رفسنجان در ترکیب آنها بود.

محمد اکبری بازیکن 21 ساله رفسنجانی است که از سوی ساکت الهامی سرمربی مسی‌ها امسال در بین نفرات اصلی دیده می‌شود و چند بار در ترکیب این تیم به میدان رفته است. اکبری که در بازی‌های ابتدایی فصل جاری نیز به عنوان یار تعویضی برای مس رفسنجان به میدان رفته بود، در هفته‌های گذشته با بدشانسی و مصدومیت مواجه شد و از ترکیب تیمش دور بود.

1974089

این بازیکن جوان و آینده‌دار اما روز گذشته در مصاف با پرسپولیس از سوی ساکت الهامی به بازی گرفته شد. اکبری در دقیقه 73 بازی به جای محسن آذرباد کاپیتان مسی‌ها وارد زمین شد و در حدود 30 دقیقه بارها توانست به عنوان مهاجم خط دفاعی پرسپولیس را آزار بدهد. او حتی یک موقعیت نسبتا مناسب نیز در پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد که نتوانست از آن بهره ببرد.

الهامی که نشان داده در رفسنجان به بازیکنان بومی این شهر هم بها می‌دهد، دیروز علاوه بر استفاده محمدحسین کریم‌زاده در ترکیب ثابت تیمش به اکبری نیز فرصت خوبی داد. با توجه به نمایش مطلوب اکبری جوان در بازی دیروز قطعا او در نیم فصل دوم بیشتر هم مورد اعتماد سرمربی نارنجی‌پوشان قرار خواهد گرفت.

1974090

عکاس: حسین برزیده

دیدگاه‌ها