کد خبر : 1991551 | 12 دی 1402 ساعت 17:26 | 33.3K بازدید | 33 دیدگاه

حضور اسدی شرایط بازگشت قایدی و قلی‌زاده را فراهم کرد:

دست و دلبازی قلعه نویی با حضور ستاره سپاهان!

رضا اسدی هافبک ملی‌پوش سپاهان با قابلیت بازی در چند پست مختلف دست امیر قلعه نویی را برای انتخاب بازیکن در پست‌های دیگر باز گذاشت.

دست و دلبازی قلعه نویی با حضور ستاره سپاهان!

به گزارش ورزش سه، حضور رضا اسدی در لیست نهایی تیم ملی دور از انتظار نبود و انتخاب این بازیکن باعث شد تا قلعه نویی بتواند از وینگرهای بیشتری در لیست نهایی تیم ملی استفاده کند.

اسدی پتانسیل حضور در پست هافبک را هم دارد و پست شش و هشت را هم به خوبی خط حمله بازی می‌کند، این موضوع باعث شد که نام‌هایی چون علی کریمی، میلاد سرلک، علیرضا علیزاده در لیست نهایی قرار نگیرند و ایران با روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی و سامان قدوس در جام ملت‌ها حضور پیدا کند.

با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی رقابت در خط حمله دشوار است و دیگر مهاجم تیم ملی شهریار مغانلو هم فیزیک و سبک بازی مشابه با دو بازیکن دیگر دارد، حضور رضا اسدی به طور همزمان خط هافبک و حمله ایران را تقویت کرد که در هر دو پست بازیکنی با کیفیت حضور داشته باشد و در شرایط مختلف مسابقات قلعه نویی بتواند از حضور او استفاده کند.

اسدی در بازی‌های سپاهان این شرایط را تجربه کرد و بعضی از مسابقات یا حداقل دقایقی از یک مسابقه را با انتقال به پست هافبک به مستحکم‌تر شدن خط میانی این تیم کمک کرد.

1974172

با بررسی لیست نهایی تیم ملی ترکیب ایران در جام‌ملت‌ها قابل حدس است اما اسدی شانس این را دارد تا در طول مسابقات در خط حمله و هافبک شانس حضور و بازی کردن برای تیم ملی را داشته باشد.

با حضور بازیکنان چند پسته مانند آریا یوسفی و رضا اسدی شرایط برای بازیکنانی مانند مهدی قایدی و علی قلی‌زاده فراهم شد تا در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها