کد خبر : 1991683 | 13 دی 1402 ساعت 10:07 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسلامی به دوران جوانی برگشت!

مهاجم باتجربه نساجی یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در دیدارهای اخیرشان بود.

اسلامی به دوران جوانی برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران پس از سه شکست متوالی کادر فنی خود را تغییر داد که همین اتفاق با روند مثبت در این تیم مواجه بود و آنها پس از اینکه در قائم‌شهر به تساوی دو بر دو مقابل نساجی رسیدند، در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر هم توانستند با دو گل از سد استقلال خوزستان عبور کنند که در این دو دیدار نقش کریم اسلامی در خط حمله بنفش پوشان قابل توجه بود.

مهاجم باتجربه نساجی در شرایطی دور رفت لیگ برتر را با زدن دو گل، دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی به پایان رساند که در دو مسابقه اخیرشان نقش کلیدی در امتیازگیری داشته و توانسته مهره موثری در خط حمله هوادار تهران باشد تا شرایط خوبی قبل از تعطیلات پیدا کنند.

1974380

اسلامی در هفته چهاردهم مقابل نساجی و تیمی که سه سال موفق همراه با آن داشت و به قهرمانی در جام حذفی رسید، گلزنی کرد و در دیدار اخیرشان برابر استقلال خوزستان هم یک پاس گل به یونس شاکری داد تا روند خوب خود را ادامه بدهد و نمایش بهتر نسبت به بسیاری از مهاجمان جوان لیگ داشته باشد.

مسعود شجاعی امیدوار است با نمایش موثر بازیکنان باتجربه هوادار ازجمله اسلامی بتوانند در دور برگشت جایگاه بنفش پوشان را ارتقا بدهند و نمایش بهتری نسبت به نیم‌فصل اول برای این تیم رقم بزنند.

دیدگاه‌ها