کد خبر : 1991715 | 13 دی 1402 ساعت 12:27 | 57K بازدید | 74 دیدگاه

پیام خاص مدیرعامل سابق استقلال برای نکونام

سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال با انتشار یک استوری، قهرمانی نیم فصل آبی پوشان را تبریک گفت.

پیام خاص مدیرعامل سابق استقلال برای نکونام

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر را از آن خود کرد که آبی پوشان تابستان را با حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آغاز کردند و او جواد نکونام را به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو و سرمربی این تیم انتخاب کرد.

پس از جدایی کریمی، علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شد و البته در این میان نیز چالش‌هایی میان این دو نفر به وجود آمد و مصاحبه‌هایی نیز توسط آنها صورت گرفت.

کریمی که یکی از بزرگترین حامیان نکونام در روزهای نخست حضورش در استقلال بود و روی انتخاب نکو به عنوان سرمربی آبی پوشان تأکید و پافشاری داشت، با انتشار یک استوری، قهرمانی نیم فصل را به وی تبریک گفته است.

1974403

بولت استقلالدر متن استوری کریمی آمده است:

قهرمانی استقلال در نیم فصل پاداشی برای تحمل طولانی ناملایمات بود. جایزه‌ای که بخش عمده آن به جواد نکونام سرمربی و فرمانده آبی‌ها تعلق دارد.

اگر مسیر او را از روز اول حضور در جمع آبی‌ها تا امروز بررسی کنیم، شگفت‌زده خواهیم شد. اما در نهایت او بود که با عشق و پشتکار و تلاش و تیزهوشی، دیگران را پشت سر گذاشت.

نمی‌خواهم از کلمه معجزه استفاده کنم چون اینجا استقلال است و بالانشینی در ژنش، اما وقتی بیشتر فکر می‌کنم با توجه به اتفاقات این فصل، کلمه دیگری پیدا نمی‌کنم.

نکوی عزیز، همیشه بدرخشی. تبریک به هواداران استقلال و به امید یک جشن بزرگ در پایان فصل.

سید حجت کریمی

دیدگاه‌ها