کد خبر : 1991724 | 13 دی 1402 ساعت 13:22 | 30.4K بازدید | 26 دیدگاه

3+1 گزینه برای هدایت صنعت نفت آبادان

مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان در حال طی کردن مراحل نهایی انتخاب جانشین عبدالله ویسی است.

3+1 گزینه برای هدایت صنعت نفت آبادان

به گزارش "ورزش‌سه"، عبدالله ویسی در آخرین نشست خبری خود بدون اینکه عصبانی باشد، از پایان همکاری با نفت آبادان خبر داد و برای سرمربی بعدی تیم آرزوی موفقیت کرد.

بلافاصله پس از استعفای سوم عبدالله ویسی مدیران باشگاه آبادانی ضمن قبول این استعفا گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب و در حال مذاکره با آنها هستند.
پیش از این از سوی باشگاه آبادانی اعلام شده بود که دو سرمربی جوان ایرانی که خوشنام هم هستند مورد توجه آنها قرار گرفته‌اند، اما حالا خبر می‌رسد که یک سرمربی ایرانی دیگر و همین‌طور یک سرمربی خارجی نیز به این جمع اضافه شده تا آنها در حال تجزیه و تحلیل شرایط و انتخاب گزینه نهایی خود باشند.

صنعت نفت آبادان در پایان نیمه اول مسابقات با کسب 11 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و البته عبدالله ویسی تیم را در شرایطی تحویل داد که کار نفر بعدی هم برای حفظ تیم خیلی دشوار و پیچیده نیست و چندین تیم در رتبه‌های پایینی باید در نیمه دوم فصل برای فرار از سقوط مبارزه کنند.

قرار است به زودی از میان 4 گزینه‌ای که مدیران باشگاه آبادانی زیر نظر دارند، یکی انتخاب شود تا شرایط نقل و انتقالات تیم نیز زیر نظر او پیش برود.

شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در این باره اینطور توضیح داه است: «گزینه خارجی مورد نظر صنعت نفت اروپایی است و گزینه‌های داخلی نیز همگی از مربیان شناخته‌شده کشور هستند و در روزهای آینده بعد از جمع‌بندی و اتمام مذاکرات، سرمربی جدید تیم را معرفی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها