کد خبر : 1991847 | 13 دی 1402 ساعت 21:52 | 40K بازدید | 35 دیدگاه

مسی: دل‌بخواهی در تمرینات شرکت نمی‌کنم

لیونل مسی در گفتگوی تازه‌ای عنوان کرد که همیشه به‌عنوان یکی از اولین بازیکنان در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کند.

مسی: دل‌بخواهی در تمرینات شرکت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، همین دیشب بود که پدری، ستاره جوان بارسلونا، در گفتگویی مفصل از لیونل مسی تعریف کرد و از او به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنانی که دیده است نام برد.

پدری در صحبت‌هایش درباره مسی توضیح داد که رفتار حرفه‌ای او باعث شده است که این بازیکن جوان بارسلونا ساعت‌ها به او خیره شود و از رفتارها و کارهایش درس بگیرد.

یکی از چیزهایی که پدری به آن اشاره کرد نظم و انظباط تحسین‌برانگیز ستاره آرژانتینی بود. پدری عنوان کرد که هر موقع به تمرین می‌رفت مسی آنجا بود و از مدت‌ها قبل از بقیه به محل تمرین وارد شده بود.

1974595

علاوه‌بر پدری، بازیکنان مختلف نیز بارها در سال‌های گذشته از حرفه‌ای‌گری مسی تعریف کرده‌اند و این بازیکنان را یکی از منظم‌ترین بازیکنان جهان دانسته‌اند.

حالا در مصاحبه جدیدی، خود این بازیکن نیز در پاسخ به سوالی، این موضوع را ثابت کرده و نشان داده است که تعریف و تمجیدهای بازیکنان دیگر از او بی‌دلیل نبوده است. در این مصاحبه از مسی سوال شد که «لیونل مسی می‌تواند هر زمانی که بخواهد در تمرین حاضر شود، نه؟»

مسی پاسخ داد: «نه، من ساعت ۷ صبح و زمان اصلی شروع تمرین هم‌زمان با بقیه می‌رسم. قوانین و جریمه‌هایی وجود دارد. اینکه به موقع می‌روم به خاطر جریمه نیست، بلکه به خاطر وضعیتم است، همیشه باید یکی از اولین‌ کسانی باشم که به تمرین می‌رود.»

دیدگاه‌ها