کد خبر : 1992043 | 14 دی 1402 ساعت 22:52 | 55.4K بازدید | 28 دیدگاه

خیانت دینامو به صادق محرمی در ژانویه!

صادق محرمی، مدافع دینامو زاگرب، احتمال دارد با جذب یک مدافع راست توسط این تیم روزهای آخرش را در باشگاه کروات بگذراند.

خیانت دینامو به صادق محرمی در ژانویه!

به گزارش "ورزش سه"، یوسف گازی بیگوویچ اولین هدف دینامو برای پست دفاع راست است اما برای آوردن او باشگاه زاگربی باید دو میلیون یوروی خالص هزینه کند. مهلت رسمی برای این انتقال تا 15 ژانویه است، اما همه چیز می‌تواند در یک هفته به سرانجام برسد زیرا دینامو می‌خواهد به سرعت بداند که ترکیب نیم فصل بعدی‎‌‌اش چیست و در مورد این ستاره هم باید عجله کند زیرا یکی از باشگاه‌های یونانی هم علاقه زیادی به خرید این بازیکن دارد.

عکسی از این ستاره که به همراه دوستانش برای سال جدید در زاگرب در حال تفریح بود در رسانه‌ها دست به دست شد و بر احتمال پیوستن او به دینامو افزود اما بعدا گفته شد او به دلایل شخصی و نه برای مذاکره با دینامو در زاگرب حضور داشته است، به هر حال سرگئی جاکروویچ ،سرمربی تیم، نمی‌تواند علاقه‌اش را به این ستاره پنهان کند.

گازی بیگوویچ در ماه مارس 24 ساله می‌شود او می‌تواند در پست دفاع چپ هم بازی کند زیرا با هر دو پا خوب بازی می‌کند. او از سال 2020 در استورم گراتس اتریش توپ می‌زند.

1974956

باشگاه دینامو صادق محرمی 27 ساله را در پست دفاع راست از سال 2020 در خدمت دارد و این ستاره برای تیم کروات نزدیک به 150 بازی انجام داده است. این بازیکن که در 10 بازی این فصل هم برای دینامو به میدان رفته است، در آستانه انتقال به لیگ عربستان باشگاه الشباب بود، اما پس از اخراج ایگور بیشجان از این تیم، این انتقال به نتیجه نرسید. دینامو در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال مدافع راست جدید است که در صورت یافتن آن از حضور محرمی بی نیاز خواهند شد.

این بازیکن ایرانی تا تابستان 2025 قرارداد دارد و هم اکنون به همراه تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا تمرین می‌کند. در این مدت دینامو در حال کار روی انتقال یوسف گازی بیگوویچ خواهد بود. اگر هماهنگی‌های لازم برای انتقالش به موقع انجام شود، گازیبگوویچ جای این ستاره ایرانی را در ترکیب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها