کد خبر : 1992099 | 15 دی 1402 ساعت 09:53 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: تا الان تیمم را اینقدر خوب ندیده بودم

ماسمیلیانو آلگری می‌گوید از عملکرد شاگردانش در پیروزی ۶-۱ مقابل سالرنیتانا به وجد آمده است.

آلگری: تا الان تیمم را اینقدر خوب ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب مسابقات جام حذفی فوتبال ایتالیا دیشب یوونتوس موفق شد با نتیجه پرگل ۶-۱ سالرنیتانا را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم صعود کند. آلگری پس از بازی نظراتش را درباره اتفاقات بازی ارائه داد.

برد پرگل ۶-۱؟
آنها عالی بازی کردند. یک گل غیرمنتظره خوردیم که ممکن بود بازی را گره بزند. واکنش بازیکنان به آن گل خیلی خوب بود. تا الان آنها را اینقدر خوب ندیده بودم. همه آنها عالی بودند.

ترکیب اولیه در این بازی؟
ما مجبور بودیم به خاطر بازی یکشنبه تغییراتی در ترکیب اعمال کنیم. ربطی به خوب یا بد بودن بازیکنان ندارد. هر بازیکنی مستحق بازی است و به آن خواهد رسید. روز یکشنبه ترکیب دیگری خواهیم داشت. فعلا باید از این پیروزی لذت ببریم و پس از آن به بازی یکشنبه فکر کنیم.

1975066

سبک بازی هجومی تیم؟
همانطور که گفتم عملکرد آنها مرا شگفت‌زده کرد. خیلی هجومی بازی کردیم و مکان‌های زیادی را برای پاس‌کاری اشغال کردیم. این خیلی خوب است. البته ما باید روی پاس‌های آخر کمی بیشتر دقت کنیم و درصد پاس‌های دقیق را بالا ببریم.

ایده بازی کردن ییلدیز کنار کیه‌زا و ولاهوویچ؟
این به رشد ییلدیز و شرایط فدریکو هم بستگی دارد که امشب خیلی خوب کار کرد، تنها چیزی که او کم داشت گل بود. در فوتبال امروز بازیکنان نیمکت‌نشین هم بسیار مهم هستند. ییلدیز پسر باهوشی است و دوران مهمی را در پیش خواهد داشت.

هدف تیم همچنان بودن در جمع ۴ تیم برتر جدول است یا قهرمانی؟
در مرحله اول بودن در جمع ۴ تیم. لیگ قهرمانان فصل بعد کاملاً متفاوت خواهد بود و باید به این برنامه احترام بگذاریم، در غیر این صورت اوضاع به هم ریخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها