کد خبر : 1992284 | 16 دی 1402 ساعت 09:18 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس تمام‌شدنی نیست: تاتنهام باز هم مصدوم داد

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که بن دیویس از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است.

کابوس تمام‌شدنی نیست: تاتنهام باز هم مصدوم داد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب مسابقات دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف برنلی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی دور بعدی شود. 

این پیروزی ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای این تیم داشت که روند خوبش در چند بازی اخیر را حفظ کند و نشان دهد که با وجود موج مصدومیت‌هایی که در چند هفته اخیر در این تیم به راه افتاده، همچنان این توانایی را دارد که حریفان را از  سر راه بردارد. 

اما اتفاق تلخی که در این دیدار رخ داد و به بحران ایجاد شده در تاتنهام دامن زد، مصدومیت دیویس بود که شب گذشته هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، اما حالا مشخص شده که او هم در این بازی از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. 

1975378

پوستکوگلو با تایید این اتفاق در نشست خبری پس از این بازی گفت که این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که مدت زمان دوری او از میادین چقدر است. 

این به هیچ وجه خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران تاتنهام نیست و احتمال دارد که آنها چند خرید را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی انجام دهند.

دیدگاه‌ها