کد خبر : 1992411 | 16 دی 1402 ساعت 16:46 | 98.1K بازدید | 54 دیدگاه

پیشنهاد غیرمنتظره از اسپانیا:

قهرمان اروپا سردار را می‌خواهد

باشگاه سویا از بایرلورکوزن شرایط جذب سردار آزمون را جویا شده است.

قهرمان اروپا سردار را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم، مورد توجه باشگاه سویا اسپانیا قرار گرفته است.

آزمون که با وجود مصدومیت در تابستان از بایرلورکوزن به رم منتقل شده بود، در هفته‌های اخیر بیشتر مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

مهاجم ملی‌پوش ایرانی تا پایان فصل با رم قرارداد دارد و سویا از این فرصت استفاده کرده تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی توافق اولیه با باشگاه آلمانی را انجام بدهد.

فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، با اعلام خبر علاقه سویا به آزمون، نوشت: "سویا برای جذب سردار آزمون به بایرلورکوزن پیشنهاد داده تا در صورت امکان این بازیکن را از رم به خدمت بگیرد. سویا در حال حاضر برای به خدمت گرفتن دو مهاجم اقدام کرده که قرارداد دیوید داترو فوفانا در اولویت قرار دارد."

در توئیت رومانو به این نکته اشاره شده سویا در نظر دارد قرارداد فعلی آزمون با رم همین زمستان به پایان برسد و سپس آن‌ها با پرداخت بند فسخ، قرارداد دائمی با این مهاجم امضا کنند.

1975538

با وجود تمایل سویا به انتقال آزمون، باشگاه رم از عملکرد مهاجم 29 ساله بسیار راضی است. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی این بازیکن علی‌رغم فرصت کمی که برای بازی در ترکیب رم داشته، مورینیو و باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است. در مقابل آزمون هم تمایل دارد تا زیر نظر مورینیو به کار در رم ادامه دهد.

بر اساس تایید کوریره دلو اسپورت، رم علاقه دارد قرارداد آزمون را تمدید کند. با این حال، باشگاه ایتالیایی هنوز تصمیمی در مورد اینکه آیا بند قرضی او را بپردازد یا خیر، نگرفته است. قیمت فعلی آزمون 13 میلیون یورو است، مبلغی که رم در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا قادر به پرداخت آن نخواهد بود.

سویا خردادماه امسال در فینال لیگ اروپا رم را در فینال لیگ اروپا شکست داد و عنوان قهرمانی را بالای سر برد. البته این تیم در فصل جاری لالیگا عملکرد خوبی نداشته و در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها