کد خبر : 1992521 | 17 دی 1402 ساعت 04:11 | 8.9K بازدید | 7 دیدگاه

ماموریت ویژه محبی: درخشش با پیراهن اشکان! (عکس)

محمد محبی پیراهنی را بر تن می‌کند که در جام‌ ملت‌های گذشته در اختیار دژاگه بود.

ماموریت ویژه محبی: درخشش با پیراهن اشکان! (عکس)

به گزارش ورزش سه، نام‌های بزرگی در تاریخ فوتبال دنیا شماره بیست و یک را بر تن کردند، زمانی که زیدان با پیراهن شماره 21 یونتوس به میدان می‌رفت، همچنین بازیکنانی چون پیرلو، آیمار و داوید سیلوا هم به این شماره هویت خاصی دادند، اما در فوتبال ایران این شماره زمانی جذابیت پیدا کرد که اشکان دژاگه پس از حضور در ایران با شماره بیست و یک به میدان رفت و سال‌ها در مسابقات مختلف این پیراهن را برای تیم ملی ایران تن کرد.

دژاگه که در جام‌جهانی روسیه روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت در جام ملت‌های 2019 در اولین بازی مقابل یمن اشکان با بازوبند کاپیتانی درخشید و فرم ایده آلی را به نمایش گذاشت، او در این تورنمنت طراح اصلی حملات ایران در آن مسابقات بود، او آنقدر در مرحله گروهی مسابقات خوب بود که AFC او را در بین نامزد بهترین بازیکن مرحله گروهی قرار داد.

1975730

حالا در جام ملت‌های آسیا محمد محبی با شماره 21 به میدان خواهد رفت اما در پست و سبک فوتبالی نسبت به دژاگه اما این فرصت را دارد که با ثبت بازی‌های خوب بار دیگر این شماره خارج از عرف را در یادها ماندگار کند.

محبی در دیدارهای اخیر تیم ملی یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی ایران از زمان حضور امیر قلعه نویی بوده و اعتماد ویژه سرمربی ایران را هم همراه خود دارد.

دیدگاه‌ها