کد خبر : 1992558 | 17 دی 1402 ساعت 09:20 | 14.3K بازدید | 17 دیدگاه

خط و نشان آنچلوتی: برای سوپرجام انگیزه گرفتیم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تیمش برای حضور در سوپرجام انگیزه و اعتماد به نفس زیادی دارد.

خط و نشان آنچلوتی: برای سوپرجام انگیزه گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا روبروی آراندینا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کارلو آنچلوتی سعی کرد در این بازی فرصتی هم به بازیکنانی بدهد که در طول چند هفته اخیر در لالیگا زمان زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایشان نداشتند و آنها هم به بهترین شکل پاسخ او را دادند و رئال مادرید را راهی مرحله یک هشتم کردند. 

آنچلوتی پس از پایان بازی با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره این دیدار پاسخ داد. 

1975191

آردا گولر: او خیلی خوب بازی کرد. کیفیت و شخصیت لازم را دارد. باید از نظر فیزیکی پیشرفت کند. من تاکید دارم که ما باید درباره او صبورانه پیش برویم.

کاماوینگا: شرایطش خوب است. کمی احساس درد در پشتش داشت. زانویش مشکلی ندارد.

خط میانی: شوامنی هافبک دفاعی ماست و تنها در مواقع ضروری به عنوان مدافع وسط به میدان خواهد رفت. مندی فردا برمی‌گردد. کار من این است که بهترین ترکیب ممکن را انتخاب کنم.

سوپرجام: فاصله زیادی تا برگزاری سوپرجام نمانده است. ما اعتماد به نفس زیادی داریم. البته که هر کس در سوپرجام بازی کند قرار نیست بازیکن ثابت ما باشد. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. 

بازی در زمین آراندینا: هیچ گلایه و شکایتی نداریم. آنها خیلی خوب با ما رفتار کردند و مردم اینجا توانستند از تماشای بازی رئال مادرید لذت ببرند. علاوه بر این، گوشت و کیفیت هتل هم خیلی خوب بود.

دیدگاه‌ها