کد خبر : 1992584 | 17 دی 1402 ساعت 11:57 | 40.4K بازدید | 37 دیدگاه

می‌توانند هر چهار جام را ببرند

آنچلوتی برای بارسلونا نوشابه باز کرد!

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر آراندینا در جام حذفی از بارسا به عنوان مدعی جدی فتح تمام جام‌ها یاد کرد.

آنچلوتی برای بارسلونا نوشابه باز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بارسا به دلیل نتایج پرنوسان خود در فصل جاری و شکل بازی نه چندان متقاعدکننده‌اش در فصل جاری شانس زیادی برای بردن جام‌ها مهم ندارد اما کارلو آنچلوتی نظر دیگری دارد.

بارسا در لالیگا هفت امتیاز با رئال و خیرونا فاصله دارد و خیلی‌ها به این تیم شانس زیادی برای فتح لالیگا نمی‌دهند. بارسا امشب کار خود در جام حذفی را شروع می‌کند و از پنجشنبه نیز باید در سوپرجام به میدان برود و حریفش در نیمه نهایی اوساسوناست.

1975191

کارلتو ولی از بارسا به عنوان تیمی مدعی برای همه جام‌ها صحبت کرد: «فکر می‌کنم بارسا کارش را خوب انجام داده و در همه جام‌ها نیز مدعی هستند. من این تیم را در لالیگا، لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا مدعی می‌بینم. صحبت از تیم‌های دیگر را دوست ندارم، ولی از نظر من بارسا می‌تواند قهرمان هر چهار جام پیش‌رو شود.»

از کارلتو در مورد شانس رئال در سوپرجام سوال شد و او پاسخ داد: «اینکه می‌گویند ما مدعی اول هستیم را نمی‌دانم. این یک تورنمنتی است که با دو بازی می‌توان در آن قهرمان شد و شرایط همه تیم‌ها از نظر من برابر است. ما به خودمان اطمینان داریم. مصدوم خاصی نداریم غیر از لوکاس و می‌رویم تا قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها