کد خبر : 1992586 | 17 دی 1402 ساعت 12:12 | 33.1K بازدید | 31 دیدگاه

او الماسی تراش‌نخورده است

ما در رئال هوای آردا گولر را داریم

خوسلو در پایان بازی با آراندینا گفت که در رئال همه به آردا گولر کمک می‌کنند تا بتواند توانایی‌های واقعی خودش را نشان دهد.

ما در رئال هوای آردا گولر را داریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در شرایطی که تیمی متشکل از بازیکنان ذخیره خود را به مصاف آراندینا در جام حذفی فرستاده بود توانست 1-3 پیروز شود و به یک هشتم نهایی برسد. گل اول رئال را خوسلو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و او پاس گل دوم را نیز یک دقیقه بعد از پنالتی به براهیم داد.

1975843

خوسلو در پایان بازی گفت: «می‌دانستیم چنین بازی‌هایی برابر تیم‌های کوچک ولی باانگیزه، سختی‌های خاص خودش را دارد. زمین بازی هم خوب نبود ولی جای بهانه و توجیهی نیست. ما رئال هستیم و باید در هر شرایطی برنده شویم و به این هدف نیز رسیدیم. برد خوشحال‌کننده‌ای بود و حالا هدف ما فتح سوپرجام است.»

خوسلو در مورد سوپرجام گفت: «نیمه نهایی یک دربی است و بازی بسیار مهمی برابر اتلتیکو داریم. می‌خواهیم برنده شویم و به فینال برویم تا اولین جام فصل را به دست بیاوریم.»

1975841

و بالاخره اولین بازی گولر برای رئال: «بله، قبل از بازی به آردا گفتم برو و بازی خودت را بدون هیچ نگرانی انجام بدهد و لذت ببر. او مدت‌ها دور از میدان بود و این اولین بازی رسمی او محسوب می‌شد. می‌دانم اصلا بازی ساده‌ای برایش نبود ولی به نظر من خیلی خوب کار کرد. آردا بسیار جوان است و ما اینجا همه مراقبش هستیم. او بسیار باکیفیت و مثل یک الماس تراش نخورده است.»

دیدگاه‌ها