کد خبر : 1992624 | 17 دی 1402 ساعت 13:58 | 98.8K بازدید | 36 دیدگاه

او نیاز به دقایق بیشتری دارد

گولر باید هرچه زودتر از رئال برود!

در کادنا سر معتقدند یک انتقال قرضی به تیمی دیگر در زمستان بهترین اتفاق ممکن برای آردا گولر خواهد بود.

گولر باید هرچه زودتر از رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، طلسم شکست و بالاخره دیشب آردا گولر توانست اولین بازی رسمی خود برای رئال را انجام دهد.

ستاره ترکیه‌ای که بر سر خرید او در تابستان بین بارسا و رئال دعوا بود و او باشگاه مادریدی را انتخاب کرد، پس از پشت سر گذاشتن سه مصدومیت مختلف دیشب برابر آراندینا در جام حذفی فرصت بازی پیدا کرد و نمایش موفقی نیز داشت. با این حال در کادنا سر معتقدند گولر باید در انتقالات زمستانی به تیمی دیگر برود و پس از کسب تجربه بیشتری برگردد.

1975908

خولیو پولیدو در این رابطه گفت: «گولر بازی کرد و خوب هم بود. بهترین بازیکن رئال در نیمه اول اما معتقدم باید در مورد او همچنان محتاط بود. گولر نیاز به دقایق بیشتری برای اثبات توانایی‌هایش دارد و باید بگویم در رئال این دقایق نصیبش نخواهند شد. او باید از لحاظ بدنی خودش را تقویت کند. گولر شرایط جسمانی مناسب یک بازیکن رئال که باید در چند تورنمنت مبارزه کند را ندارد.»

1975909

پولیدو ادامه داد: «لالیگا قابل قیاس با لیگ ترکیه نیست. برای فیکس شدن در رئال باید متفاوت کار کنید. او هرچه زودتر باید به تیمی دیگر قرض داده شود. تیمی که تضمین بدهد از گولر در ترکیب ثابتش استفاده کند تا از لحاظ بدنی تقویت شود. او در رئال فضای لازم برای خودنمایی را پیدا نمی‌کند و به صلاحش است موقتا تیم را ترک کند.»

دیدگاه‌ها