کد خبر : 1992647 | 17 دی 1402 ساعت 15:19 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

پایان کار در مسکو با دو پیروزی و یک باخت؛

هندبال ایران با برد به استقبال جام ملت‌ها رفت

تیم ملی هندبال ایران با شکست تیم ملی جوانان روسیه به کار خود در تورنمنت مسکو پایان داد.

هندبال ایران با برد به استقبال جام ملت‌ها رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال مردان ایران از ساعتی پیش در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفت و در پایان توانست دومین پیروزی خود را کسب کند و به کار خود در این تورنمنت پایان داد. هندبالیست‌های ایرانی که در نیمه نخست با ترکیبی متفاوت روانه زمین شده بود، روبروی جوانان روسیه غافلگیر شدند و این نیمه را 12-15 واگذار کردند.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و ملی‌پوشان با حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل پویا نوروزی‌نژاد و اورعی و به لطف سیوهای دیدنی علی رحیمی کازرونی سنگربان این تیم، توانستند نتیجه را ابتدا مساوی و سپس با نمایش یک هماهنگی خوب بین دفاع و حمله، از تیم حریف پیشی بگیرند و در نهایت این بازی را 27-29 به نفع خود پایان دادند.

یونس آثاری بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد.تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت چهارجانبه مسکو ابتدا مقابل بلاروس شکست خورد و سپس در بازی دوم و سوم مقابل تیم‌های روسیه و جوانان روسیه پیروز شد و این تورنمنت را با 2 برد و یک شکست به پایان رساند.

تیم ملی هندبال ایران با پایان مسابقات تورنمنت چهارجانبه مسکو، فردا دوشنبه ساعت 23:25 بصورت مستقیم از مسکو به بحرین، میزبان برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، عزیمت می‌کند. این رقابت‌ها از روز پنجشنبه 21 دی ماه آغاز شده و تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود ساعت 15:30 روز جمعه 22 دی ماه به مصاف نیوزلند خواهد رفت.

دیدگاه‌ها