کد خبر : 1992750 | 18 دی 1402 ساعت 04:48 | 65.4K بازدید | 17 دیدگاه

گلر سابق مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد

نیما نکیسا به شایعه حضور در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

گلر سابق مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های گذشته که زمزمه تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس یه گوش می‌خورد، اسامی مختلفی به عنوان نامزد مدیرعاملی این باشگاه منتشر شدند که در این بین از نیما نکیسا، بازیکن سابق سرخپوشان و مدیرعامل فعلی ذوب‌آهن بود‌.

نیما نکیسا در گفتگویی با خبرنگار ما این شایعه را تکذیب کرد و گفت زمانی که این شایعه منتشر شد، با رضا درویش تماس گرفته تا به او اعلام کند این خبر صحبت ندارد و او به فعالیت خود در باشگاه ذوب‌آهن ادامه خواهد داد.

نکیسا در خصوص این شایعه گفت: هیچ خبری نبود. من به باشگاه ذوب‌آهن متعهد هستم و اینجا کارم را شروع کردم و تمام تلاشم این است که به اتفاق همکارانم هر روز ذوب‌آهن را به جایگاه بهتری برسانیم. به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی‌کنم. آقای درویش مدیر بسیار توانمندی هستند و من با خود ایشان هم تماس گرفتم و راجع چند موضوع صحبت کردم.

او ادامه داد: من به آقای دروش گفتم این مسئله از طرف ما نیست و ما هیچ اطلاعی در این زمینه نداریم و کسی هم با من صحبت نکرده است. ایشان هم‌ گفتند این موضوعی نیست ما به آن فکر‌ کنیم. شرایطی که من الان در باشگاه ذوب‌آهن دارم، بسیار خوشایند است.

رضا درویش دی ماه ۱۴۰۰ و پس از جدایی مجید صدری از پرسپولیس، به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد و به زودی وارد سومین سال مدیریت خود در این باشگاه می‌شود.

دیدگاه‌ها