کد خبر : 1992784 | 18 دی 1402 ساعت 01:44 | 20K بازدید | 64 دیدگاه

بارسا تیم دسته چهارمی را هم با یک اختلاف برد!

بارسلونا موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارباسترو را شکست دهد و به دور بعد مسابقات جام حذفی صعود کند.

بارسا تیم دسته چهارمی را هم با یک اختلاف برد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری خارج از خانه از چهارچوب مسابقات جام حذفی اسپانیا مهمان بارباسترو بود. شاگردان ژاوی در پایان در دیداری جذاب توانستند با برتری ۳-۲ به مرحله بعدی صعود کنند.

ویدئو: 321461

در دقیقه ۶ ضربه والی رافینیا از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی برای چند دقیقه آرام شد تا اینکه در دقیقه ۱۸ روی ارسال رافینیا از سمت راست، فرمین لوپز توانست دروازه را باز کند.

1976198

در ادامه نیم اول بارسلونا صاحب توپ و میدان بود و به حریف اجازه نمی‌داد مالکیت را به دست بیاورد. علیرغم داشتن توپ اما بازیکنان بارسا موقعیت زیادی خلق نکردند تا دیدار در نیمه اول با برتری ۱-۰ بارسا تمام شود.

در نیمه دوم، میزبان حملاتش را افزایش داد. در دقیقه ۴۷ ضربه خطرناک گونپی را پنیا گرفت.

در دقیقه‌ ۵۱ هکتور فورت توپ را از سمت چپ به دهانه دروازه ارسال کرد و در آنجا رافینیا موفق شد دروازه را برای بار دوم باز کند.

1976197

در ادامه دوباره بارباسترو جلو کشید و بارسلونا را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۶۰ آنها بالاخره موفق شدند به گل برسند. پس از ارسال کرنر و تاثیر ساوسو، توپ در مقابل دروازه به ده‌مسا رسید و او موفق شد بازی را ۲-۱ کند.

1976199

بارباسترو در دقایق پس از گل به خوبی توپ را در زمین گرداند و مالکیت را از بارسا گرفت اما نتوانست موقعیتی خلق کند تا گل مساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۹ روی اشتباه کنده، توپ دوباره به بازیکنان بارباسترو رسید. در ادامه روی سانتری، گارسیا می‌توانست در مقابل دروازه با ضربه سر دروازه پنیا را باز کند اما ضربه‌اش را با بی‌تجربگی به بیرون زد.

در دقیقه ۸۷ توپ ارسالی به محوطه بارباسترو پس از ضربه سر لواندوفسکی به دست مدافع این تیم خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود لوا پشت توپ ایستاد و با فریب دروازه‌بان ضربه‌اش را به سمت راست زد و اختلاف را به دو گل رساند.

1976196

۵ دقیقه بعد فرمین لوپز در محوطه خودی بر روی کرسپو خطا کرد و این بار پنالتی به سود میزبان گرفته شد. مارک پرت ضربه پنالتی را به شکل زیبایی به طاق دروازه بارسا کوبید تا بازی ۳-۲ شود.

با این حال برای کامبک خیلی دیر شده بود و بازی درنهایت با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان ژاوی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها