کد خبر : 1992822 | 18 دی 1402 ساعت 11:59 | 6.2K بازدید | 6 دیدگاه

باید به اردوی خارجی بروم

رسولی : فقط ۱۲۰ میلیون قرارداد بستم

حسین رسولی گفت اسپانسری ندارد و از قرارداد باشگاهی هم رقم خوبی را دریافت نمی‌کند که برای کسب سهمیه المپیک آماده شود.

رسولی : فقط ۱۲۰ میلیون قرارداد بستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو در حال آماده‌شدن برای کسب سهمیه المپیک پاریس است. او چندی پیش از مسئولان فدراسیون دوومیدانی به دلیل کم‌توجهی انتقاد کرد و مدعی شد که از اردوی تیم ملی اخراج شده است اما پس از برگزاری نشست با مسئولان فدراسیون از رفع مشکلات خبر داد.

حسین رسولی با بیان اینکه آخرین جلسه‌اش با مسئولان فدراسیون مفید بود، به ایسنا گفت: قرار شد مشکلات را حل کنند و منتظر برنامه‌های جدیدم‌اند چون باید برنامه مسابقات و اردوها را مشخص کنیم. گفتم در داخل سالن هم دایره بزنند که زمستان آنجا پرتاب کنم. با اینکه قبول کردند اما هنوز کاری انجام نداده‌اند. به همین دلیل باید به منطقه گرمسیر برویم و شاید کیش را پیشنهاد کنم. الان هم در هتل هستم چون خوابگاه آفتاب انقلاب شرایط خوبی ندارد و در حال ساخت‌وساز است.

او درباره برنامه‌اش برای اردوی برون‌مرزی گفت: قصد دارم یک ماه در اردوی خارجی باشم و در چند مسابقه هم شرکت کنم. پیگیرم و مسابقات را مشخص می‌کنیم تا به فدراسیون اطلاع بدهیم و تصمیم‌گیری کنند. مربی من آقای هادی سپهرزاد در این‌باره با فدراسیون صحبت کرده و نظرشان هم مثبت است. از طرفی آقای خسروی‌وفا گفتند کمیته ملی المپیک بابت اردوهای خارجی و مسابقاتی که اعزام می‌شوید به فدراسیون پول می‌دهد.

رسولی درباره بختش برای حفظ سهمیه المپیک از طریق رنکینگ گفت: خیلی امیدوار به حفظ سهمیه هستم. البته هدف ما تنها کسب سهمیه نیست بلکه به رقابت در فینال المپیک هم فکر می‌کنم.

او با بیان اینکه به حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد تا نتیجه بگیرد، تاکید کرد: زور فدراسیون به‌تنهایی نمی‌رسد. تنها مدال‌آور طلایی دوومیدانی در بازی‌های آسیایی بودم. آقای حدادی هم خداحافظی کرده و بیشتر امید فدراسیون به من است. بدون هیچ حمایتی طلای بازی‌ها را گرفتم و الان انتظار دارم شرایطی را فراهم کنند که حداقل این دغدغه را نداشته باشم که چه زمانی شرایط اردو و خوابگاهم مشخص می‌شود.

این پرتاب‌گر دیسک ادامه داد: ورزشکاران کشورهای دیگر اسپانسر دارند اما اینجا کسی اسپانسر من نشده و قرارداد باشگاه‌ها هم خیلی کم است؛ به گونه‌ای که امسال ۱۲۰ میلیون قرارداد بستم. امیدوارم برایم اسپانسر پیدا کنند یا بورسیه المپیک شوم. آقای خسروی‌وفا قول‌هایی به من داده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر انجام شود چون دیگر فرصتی تا المپیک باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها