کد خبر : 1992872 | 18 دی 1402 ساعت 14:58 | 49.5K بازدید | 69 دیدگاه

طلسم در بارباسترو هم نشکست

ببر برزیلی اولین گلش را برای رئال نگه داشته!

ویتور روکه دیشب برابر حریف دسته چهارمی 26 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و نتوانست اولین گلش را برای بارسا به ثمر برساند. گلزنی او ماند برای سوپرجام و شاید فینال فرضی برابر رئال.

ببر برزیلی اولین گلش را برای رئال نگه داشته!

به گزارش "ورزش سه"، دومین بازی ویتور روکه به عنوان بازیکن بارسلونا هم با گلزنی برای او همراه نبود. مهاجم برزیلی دقایقی در نیمه دوم به میدان رفت و همچنین یک فرصتی خوب برای گلزنی داشت که با درخشش گلر از دست رفت. او در بازی اول خود برای بارسا برابر لاس پالماس هم یک موقعیت تک به تک را از دست داده بود.

1976303

بازیکن سابق اتلتیکو پارانائنزه در دقیقه 64 به جای رافینیا وارد زمین شد. فران به سمت راست رفت و ببر برزیلی در مرکز خط حمله قرار گرفت. 8 دقیقه بعد، زمانی که ژاوی تصمیم گرفت لواندوفسکی را به زمین بفرستد، روکه به سمت چپ منتقل شد. این اولین‌باری بود که هر دو در میدان هم‌زمان حضور داشتند. 

در دقایق پایانی پاس خوب لواندوفسکی، روکه را در حالت تک به تک با آرنائو فابرگا قرار داد ولی گلر بارباسترو موفق‌تر کار کرد. درست مانند بازی مقابل لاس پالماس که روکه بخت خوبی برابر گلر حریف از دست داد.

1976304

باید دید طلسم روکه در مقابل اوساسونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا خواهد شکست یا خیر. کسی چه می‌داند شاید در فینال فرضی مقابل رئال مادرید روکه بتواند اولین گلش برای بارسا را بزند.

دیدگاه‌ها