کد خبر : 1993042 | 19 دی 1402 ساعت 00:50 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

پسر بد دنیای تنیس مجری یورو اسپورت شد!

نیک کریوس، تنیس‌باز پرحاشیه استرالیایی، در مدت اوپن استرالیا مجری شبکه یورو اسپورت خواهد بود.

پسر بد دنیای تنیس مجری یورو اسپورت شد!

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست سال 2022 ویمبلدون بیش از یک سال است که در میادین رسمی حضور پیدا نکرده است و رسما از رنکینگ جهانی بخش مردان در هر دو بخش انفرادی و دو نفره خارج شده است. او بعد از درخشش در تابستان 2022 همه را به این امیدوار کرد که بالاخره از ظرفیت و استعدادش برای رسیدن به مدارج بالای تنیس استفاده خواهد کرد و بعد از قهرمانی بخش دونفره در استرالیا کنار دوست و همبازی دوران کودکی‌اش تاناسی کوکیناکیس به گرند اسلم بخش انفرادی هم خواهد رسید.

1976559

اما اوضاع به این شکل برای او پیش نرفت. ستاره استرالیایی جنجالی که به رفتارهای عجیبش درون زمین شهرت پیدا کرده است در سال 2023 با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم کرد. شدت مصدومیت و بی‌انگیزگی نیک برای بازگشت باعث شد تا روند بهبودش به کندی پیش برود و او بعد از بیش از یک سال هنوز به رقابت‌های حرفه‌ای برنگردد.

در خبری غیرمنتظره یورو اسپورت در آستانه آغاز رقابت‌های جدول مقدماتی اوپن استرالیای 2024 اعلام کرد که با کریوس برای پوشش خبری و تحلیل قرارداد بسته است و بنابراین ستاره 28 ساله استرالیایی به عنوان کارشناس در کنار متس ویلندر، جان مک انرو و دیگران حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها