کد خبر : 1993051 | 19 دی 1402 ساعت 01:23 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره لورکوزن جام ملت‌های آفریقا را از دست داد

ویکتور بونیفیس، ستاره تیم ملی نیجریه و بایر لورکوزن، جام ملت‌های آفریقا را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ستاره لورکوزن جام ملت‌های آفریقا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور بونیفیس، مهاجم نیجریه‌ای بایر لورکوزن، روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران در حین تمرین، جام ملت‌های آفریقای این ماه را از دست خواهد داد.

این بازیکن ۲۳ ساله روز دوشنبه در آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی کشورش مقابل گینه غایب بود و رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که او تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

1976571

بونیفیس در حساب اینستاگرام خود خطاب به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی نوشت: «موفق باشید بچه‌ها. برای شما بهترین‌ها را در آرزو می‌کنم.»

بونیفیس اولین بازی ملی‌اش را در ماه اکتبر انجام داد و از آن زمان تاکنون چهار بازی ملی دیگر برای نیجریه انجام داده است. این اتفاق برای بایر لورکوزن هم خبر بدی است. ژابی آلونسو در موضوع غیبت بونیفیس، خود را برای حداکثر یک ماه آماده کرده بود و حالا ۲ هفته دیگر نیز به غیبت او اضافه شده است.

یکی دیگر از مصدومان نیجریه برای این جام، ویلفرد اندیدی، بازیکن لستر سیتی است که در بازی تیمش مقابل کاردیف سیتی در تاریخ ۲۹ دسامبر مصدوم شد.

کلیچی ایهیناچو، هم‌تیمی اندیدی در لستر و تیم ملی نیز دیگر مصدوم نیجریه است. حضور او در جام ملت‌های آفریقا همچنان نامشخص است و برای اینکه معلوم شود می‌تواند در این جام بازی کند یا خیر، در کمپ تمرینی تیم ملی نیجریه حضور دارد و منتظر پاسخ آزمایشات است.

دیدگاه‌ها