کد خبر : 1993130 | 19 دی 1402 ساعت 13:40 | 61.6K بازدید | 215 دیدگاه

طعنه بلینگام به مسی و امباپه: در زمین قدم می‌زنند!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، در گفت‌وگو با جیمی کاراگر اظهارات جالب و عجیبی را درباره کیلیان امباپه و لیونل مسی مطرح کرد.

طعنه بلینگام به مسی و امباپه: در زمین قدم می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام شب گذشته به‌صورت زنده مهمان برنامه Kickoff Show در شبکه سی بی اس اسپورت با حضور جیمی کاراگر و میکا ریچاردز بود. 

از این بازیکن دعوت شده بود تا بین دو تیمی که توسط این دو کارشناس شبکه سی بی اس برای آغاز رای گیری بهترین تیم سال EA Sports FC 24 چیده شده بود، یکی را بررسی و انتخاب کند و بحث جالبی در همین رابطه شکل گرفت. 

آنها اجازه نداشتند هیچ بازیکن مشترکی در تیم‌شان داشته باشند و به همین دلیل ترکیب نهایی منتخب آنها کاملا با یکدیگر متفاوت بود و همین موضوع انتخاب از بین این دو تیم را دشوار کرده بود. 

1976630

کاراگر سعی کرد بلینگام را برای انتخاب ترکیب نهایی که خط حمله جذاب قدرتمندی با حضور کیلیان امباپه، لیونل مسی و هری کین داشت متقاعد کند و به او گفت: «فقط به این سه نفر نگاه کن. آیا می‌شود خط حمله سه نفره بهتری انتخاب کرد؟ امباپه که الان بهترین بازیکن دنیاست را داری. مسی را داری.»

بلینگام خیلی سریع پاسخ داد: «فکر نکنم انرژی کافی در این تیم باشد» و ریچاردز هم اضافه کرد: «آنها توان کافی ندارند.»

کاراگر از این حرف تعجب کرد و پرسید: «فکر می‌کنی انرژی کافی در این خط حمله نیست؟» و بلینگام هم در اظهارنظری جالب و کنایه آمیز گفت: «نه، ولی قدم زدن زیادی هست.»

همین باعث شد که اسطوره لیورپول در پاسخ به او بگوید: «باید این را به تو بگویم جود، یک‌بار کورسی با امباپه بگذار و ببین چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها