کد خبر : 1993212 | 20 دی 1402 ساعت 04:48 | 32.4K بازدید | 23 دیدگاه

حمله اسطوره یونایتد به ستاره ناکام: مسخره‌بازی بسه!

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد راسموس هویلوند در این تیم عصبانی و ناراضی است.

حمله اسطوره یونایتد به ستاره ناکام: مسخره‌بازی بسه!

به گزارش "ورزش سه"، هویلوند پس از چند روز بیماری و غیبت در ترکیب یونایتد در بازی دوشنبه شب این تیم برابر ویگان در جام حذفی که با پیروزی 0-2 آنها به پایان رسید به ترکیب این تیم برگشت. 

این مهاجم دانمارکی چند فرصت عالی برای گلزنی در نیمه اول این بازی داشت که یکی از آنها روی سانتر آلخاندرو گارناچو به تیرک دروازه خورد و پس از آن هم نتوانست روی توپ دفع شده مارکوس رشفورد واکنش درستی داشته باشد و آن را از داخل محوطه شش قدم به بیرون زد. 

انتقادها با وجود اینکه او موفق شده است بالاخره گل اولش را برای یونایتد به ثمر برساند همچنان ادامه دارد. روی کین هم برخلاف یان رایت و روبرتو مارتینز که سعی داشتند همدردی بیشتری با این بازیکن بکنند به شدت از او عصبانی است. 

1972988

این ستاره سابق یونایتد در گفت‌وگو با آی تی وی خطاب به مارتینز اظهار داشت: «شما خیلی مهربان هستید. من واقعا از او عصبانی هستم. ما می‌خواستیم یونایتد نمایشی از تیمش را در بازی امشب ارائه دهد اما آنها عادت‌هایشان در زمینه از دست دادن موقعیت را از لیگ برتر به امشب آوردند. من دوست داشتم روی دیگر یونایتد را امشب ببینم. 

این بازیکن مدام در حال از دست دادن فرصت گلزنی است. ما می‌توانیم تمام روز از بدشانس بودنش حرف بزنیم، اما این موقعیت‌ها بسیار عالی بودند. او باید دست از مسخره‌بازی بردارد و توپ را وارد دروازه حریف کند.»

دیدگاه‌ها