کد خبر : 1993360 | 20 دی 1402 ساعت 12:46 | 12.3K بازدید | 11 دیدگاه

الهلال قرارداد مدافع پرحاشیه را تمدید می‌کند

باشگاه الهلال قصد دارد تا در پایان لیگ امسال، قرارداد علی البلیهی را تمدید کند.

الهلال قرارداد مدافع پرحاشیه را تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه عربستانی که به واسطه درگیری‌های مکرر با بازیکنان حریف نامش بر سر زبان‌ها افتاده است، یک فصل دیگر نیز به فوتبالش در الهلال ادامه خواهد داد.

روزنامه الریاضیة خبر داده که مدیریت باشگاه الهلال به علی البلیهی اعلام کرده است که با پایان فصل جاری، بند تمدید قراردادش را به مدت یک سال دیگر فعال می‌کند، اما در آن بند ترجیح به تمدید یک فصل دیگر نیز وجود دارد.

به گفته منابع الریاضیة، مدیران الهلال با این مدافع ملی پوش به توافق رسیدند که قراردادش را با همان دستمزد و مزایای سال اول و همان غرامت مالی تمدید کنند.

انتظار می‌رود مدیریت الهلال پس از بازگشت البلیهی با تیم عربستان از جام ملت‌های آسیا که در قطر برگزار می‌شود، تمدید قرارداد مدافع خود را اعلام کند.

این بازیکن در سال گذشته به صورت ویژه‌ای در ترکیب الهلال تأثیرگذار بود و در این مدت نیز توانسته است به خوبی جای ثابتی را در ترکیب تیم ملی عربستان برای خود پیدا کند.

علی البلیهی که در جام جهانی 2022 و پس از درگیری عجیب با لیونل مسی در کانون توجهات قرار گرفته بود، چندی پیش و در دیدار مقابل النصر نیز با رونالدو درگیر شد تا این موضوع با انتقادات زیادی از این بازیکن همراه شود که او با هدف دیده شدن، با اسطوره‌های دنیای فوتبال درگیر می‌شود.

1976962

دیدگاه‌ها