کد خبر : 1993677 | 21 دی 1402 ساعت 18:03 | 41.1K بازدید | 61 دیدگاه

شفر تعداد مربیان استقلالی‌ لیگ را بالانس کرد!

با پیوستن شفر به صنعت نفت تعداد مربیان استقلال به عدد 4 رسید.

شفر تعداد مربیان استقلالی‌ لیگ را بالانس کرد!

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل نخست لیگ برتر برای مربیان استقلالی متفاوت او و آنها تجربیات مختلفی به دست آوردند، جواد نکونام قهرمان نیم فصل شد، رضا عنایتی به پیکان پیوست، محمود فکری و مهدی رحمتی نتوانستند فصل را به پایان برسانند و ساکت الهامی تحت فشار و با نتایج نه‌چندان خوب در مس رفسنجان حضور دارد، لیگ با چهار مربی استقلالی شروع شد و با جدایی دو نفر از آنها و حضور مجدد عنایتی و شفر نیم فصل دوم هم با چهار مربی استقلالی آغاز خواهد شد.

با جدایی مهدی رحمتی و محمود فکری و بازگشت رضا عنایتی به لیگ برتر تعداد مربیان استقلالی به عدد سه رسیده بود و نسبت به ابتدای فصل یک مربی کاهش پیدا کرده بود، اما با بازگشت وینفرد شفر به فوتبال ایران و صعنت نفت آبادان تعداد مربیان استقلالی لیگ برتر مجدد به عدد 4 رسید.

سرمربی آلمانی و اسبق استقلال پس از سال‌ها دوری این‌بار در آبادان حضور پیدا کرد تا دومین حضور در لیگ برتر را تجربه کند، او کار سختی در صنعت نفت آبادان دارد و با شرایطی کاملا متفاوت نسبت به استقلال هدایت این تیم را باید به عهده بگیرد.

رضا عنایتی دیگر مربی استقلالی لیگ برتر هم به همراه پیکان در اردو حضور دارد و به دنبال تغییر شرایط تیم جوان پیکان است، البته همین شرایط برای ساکت الهامی هم حکم می‌کند و او به دنبال این است که نیم فصلی متفاوت را تجربه کند و روند موفقیت آمیز سال‌های گذشته‌اش را در مس هم تکرار کند.

تنها سرمربی استقلالی موفق در لیگ جواد نکونام است که همراه با این تیم به قهرمانی نیم فصل رسید و با دنبال کردن برنامه‌های‌ جدی و ورود قدرتمند به نقل و انتقالات به دنبال تقویت تیم و حفظ صدرنشینی در نیم فصل دوم است.

وینفرد شفر (صنعت نفت آبادان)، پاکو خمس (تراکتور)، مورایس (سپاهان)، ایگناسیو مارتینز (فولاد)، آلگارس (نساجی) و احتمالا سرمربی خارجی پرسپولیس تعداد مربیان خارجی لیگ برتر را به عدد شش می‌رسانند تا یک‌سوم مربیان تیم‌های لیگ برتری از کشورهای مختلف اروپایی باشند.

دیدگاه‌ها