کد خبر : 1993844 | 22 دی 1402 ساعت 14:03 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ تائید کرد؛

یک احتمال قوی: مصاف رو در رو قهرمان را تعیین می‌کند

معیار رده‌بندی تیم‌ها در لیگ زنان هم دقیقا مشابه لیگ برتر مردان خواهد بود.

یک احتمال قوی: مصاف رو در رو قهرمان را تعیین می‌کند

به گزارش ''ورزش سه''، رقابت‌های لیگ برتر زنان هفته هشتم خود را سپری می‌کند و رقابت مدعیان برای کسب جام قهرمانی هر روز جدی‌تر از گذشته می‌شود. خاتون بم، شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی تا به اینجا مثلث قهرمانی را تشکیل داده‌اند و به احتمال بسیار زیاد یکی از این سه تیم فاتح لیگ شانزدهم زنان خواهد شد. 

اما در حالی که لیگ برتر زنان در اوج حساسیت قرار دارد؛ با توجه به شرایط جدول، امکان هم‌امتیاز شدن تیم‌های مدعی در پایان فصل هم بسیار زیاد است و سوال اصلی این تیم‌ها این است که آیا مطابق لیگ برتر مردان، معیار رده‌بندی تیم‌های هم‌امتیاز در لیگ زنان هم بازی رو در رو خواهد بود یا خیر.  

گلاره ناظمی، مسئول برگزاری لیگ برتر زنان، در همین خصوص به ''ورزش سه'' گفت: دقیقا اساسنامه لیگ برتر زنان و مردان مشترک است و هیچ تفاوتی وجود ندارد. در صورت هم‌امتیاز شدن تیم‌ها ابتدا بازی رو در رو و سپس تفاضل گل تیم‌ها لحاظ خواهد شد. 

با این اوصاف جدال‌های دور برگشت بین سه تیم مدعی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. به ویژه دربی حساس کرمان که در دور رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و برنده دیدار برگشت می‌تواند راه زیادی را برای فتح جام قهرمانی طی کند.

عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها