کد خبر : 1994236 | 23 دی 1402 ساعت 23:41 | 34.4K بازدید | 46 دیدگاه

دی‌بروینه: احساس می‌کنم مرده‌ام!

کوین دی‌بروینه، ستاره سیتی، پس از درخشش در بازی مقابل نیوکسل اعتراف کرد که دلش برای فضای لیگ برتر تنگ شده بود.

دی‌بروینه: احساس می‌کنم مرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه در بازی امشب منچستر سیتی برابر نیوکسل برای اولین بار پس از مصدومیت طولانی‌مدتش، موفق شد برای تیمش در لیگ برتر بازی کند.

او در بازی برابر برنلی در ابتدای فصل مصدوم شد و تا ماه‌ها نتوانست برای سیتی به میدان برود. او در بازی سیتی مقابل هادرسفیلد در چهارچوب مسابقات جام حذفی برای اولین بار به زمین برگشت و امشب نیز اولین بازی‌اش در لیگ را پس از مصدومیت تجربه کرد. او در دقیقه ۶۹ بازی به میدان رفت و با ثبت یک گل و یک پاس گل کمک بزرگی به پیروزی ۳-۲ تیمش کرد.

این ستاره بلژیکی در مصاحبه‌اش پس از بازی در مورد بازی امشب صحبت کرد: «صادقانه بگویم. از شدت هیجان مرده‌ام. دیوانه‌وار بود. من برای مدت زیادی این حس را از دست داده بودیم. برای بازگشت به زمان نیاز داشتم. دلم برای این فضا و حس و حال تنگ شده بود. امشب دیوانه‌کننده بود.

1978307

فعلا نمی‌توانم ۹۰ دقیقه کامل بازی کنم. فعلا باید حدود ۲۰-۲۵ دقیقه در هر بازی به میدان بروم تا کامل آماده شوم، اما همین زمان هم کافی است. بد نیست.

گل من ساده بود و این ضربات را خوب می‌زنم. خوشحالم گل مساوی را زدم. درباره گل سوم هم بیشتر هنرنمایی اسکار باب بود. پاس خوب بود اما فرار او شگفت‌انگیز بود. سپس توپ را عالی استپ و دروازه‌بان را دریبل کرد. من دیدم که او دارد می‌دود و اگر نمی‌دوید پاس را نمی‌انداختم.»

دیدگاه‌ها