کد خبر : 1994613 | 25 دی 1402 ساعت 10:24 | 24.7K بازدید | 27 دیدگاه

برنامه ویژه فلسطینی‌ها: مهار دسته جمعی طارمی

مهدی طارمی در جریان بازی با فلسطین با یارگیری شدید بازیکنان این تیم روبه‌رو شد.

برنامه ویژه فلسطینی‌ها: مهار دسته جمعی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی فلسطین در بازی دیروز برنامه ویژه‌ای برای مهار مهدی طارمی در نظر داشتند و با یارگیری مستقیم و منطقی اجازه خودنمایی به ستاره تیم ملی فوتبال ایران ندادند.

فلسطینی‌ها در روند بازی مشخص بود که تاکتیک‌های ویژه‌ای برای مهار طارمی در نظر گرفتند و در طول 90 دقیقه هیچ‌گاه این بازیکن را آزاد و بدون مزاحم ندیدیم، در تمام لحظات مسابقه یک بازیکن با یارگیری مستقیم همراه با طارمی حرکت می‌کرد و حتی بازگشت به عقب و دور از شدن از محوطه جریمه هم برای مهدی کارساز نبود که از تله یارگیری جدا شود، هافبک‌های این تیم سایه به سایه همراه با مهدی حرکت می‌کردند.

1978869

بازیکنان فلسطین حتی لحظاتی هم که در یارگیری دچار مشکل می‌شدند با بازی فیزیکی، خطاهای پرتعداد حتی در صحنه‌های زیادی کشیدن پیراهن بازیکنان ایران به ویژه مهدی طارمی را متوقف می‌کردند، البته این روش آنها کارساز نبود و مهدی به خوبی از این ترفند استفاده کرد و با حرکت کردن در فضاهای مناسب دیگر بازیکنان ایران را صاحب موقعیت گلزنی می‌کرد، نمونه بارز آن را روی گل سوم ایران و ضربه مهدی قایدی می‌توانید مشاهده کنید.

طارمی در هیچکدام از دقایق مسابقه در شرایط یک در مقابل یک با بازیکنان فلسطین قرار نگرفت و همیشه دو بازیکن این تیم سایه به سایه با مهاجم لژیونر ایران حرکت می‌کردند.

1978870

مهدی در این بازی موفق به گلزنی نشد اما همچنان روند موثرش در تیم ملی را ادامه داد او حالا در دیدار با هنگ‌کنگ تشنه گلزنی است و امیدوار خواهیم بود که در دیدار مقابل هنگ‌کنگ پای او هم به گلزنی باز شود.

دیدگاه‌ها