کد خبر : 1994625 | 25 دی 1402 ساعت 11:33 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

ایران برد پرگل می‌خواست

برهانی: دیگر نباید اینطور گل بخوریم

آرش برهانی اعتقاد دارد که ایران در بازی با فلسطین به دنبال پیروزی پرگل بود و این موضوع از ترکیب اولیه مشخص بود.

برهانی: دیگر نباید اینطور گل بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی بازیکن سابق تیم ملی ایران عملکرد تیم ملی در مسابقه اول را مثبت ارزیابی کرد و اعتقاد داشت که بازیکنان بزرگ ایران می‌توانند در موفقیت تیم تاثیرگذار باشند.

آرش برهانی در گفت‌وگو با ایسنا شرایط تیم ملی در اولین مسابقه جام ملت‌ها را مورد بررسی قرار داد و پیرامون خط حمله، دفاع و شرایط کلی ایران صحبت کرد.

برهانی در ابتدای صحبت‌های خود نسبت به پیروزی تیم ملی مقابل فلسطین گفت: بازیکنان تیم ملی بازی را خیلی خوب شروع کردند و گل زود هنگام دقایق اول خیلی به تیم ملی کمک کرد تا در ادامه خیلی راحت بازی کنند.

برهانی با تقدیر از عملکرد مهاجمان ایران اظهار داشت: از ترکیب اولیه مشخص بود که ایران دنبال پیروزی پر گل خواهد بود، انصاری‌فرد، قایدی و طارمی فشار زیادی را روی دفاع فلسطین گذاشتند تا آنها دچار اشتباه شوند و تیم ملی به گل برسد که همین اتفاق هم افتاد.

1978862

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم چون از حریف جلو بودیم کمتر موقعیت گل درست کردیم. مهاجمان به خوبی فضاهای خالی فلسطین را پیدا می‌کردند اما در نیمه دوم برعکس عمل کردیم چون باید با حوصله‌تر بازی می‌کردیم. به نظرم در نیمه دوم عجله داشتیم و بازیکنان دوست داشتند زودتر گل‌های بعدی را به ثمر برسانند.

برهانی درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی گفت: روی یک ضربه آزاد گل خوردیم و نباید این اتفاق می‌افتاد، بازیکنان باید دفاع سخت‌گیرانه‌تری انجام دهند و روی ضربه ایستگاهی با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند، نباید بگذاریم این اتفاق در بازی‌های بعدی تکرار شود، ژاپن هم با آن ساختار دفاعی خوب دو گل از ویتنام دریافت کرد.

برهانی نسبت به مصدمیت شجاع خلیل‌زاده اظهار داشت: امیدوارم این آسیب‌دیدگی جدی نباشد و شجاع بتواند در ترکیب تیم ملی به میدان برود. او یکی از ارکان اصلی خط دفاع تیم ملی است. البته ما در تیم ملی بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در ترکیب به میدان بروند.

1978662

آیا ایران چهره یک تیم قهرمان را داشت؟ برهانی در پاسخ به این سوال بیان کرد: با یک بازی نمی‌توان به این سوال پاسخ داد. ما بازیکنان بزرگ بسیار خوبی داریم که می‌توانند در بازی‌های بزرگ تاثیرگذار باشند. باید مرحله به مرحله پیش برویم و امیدوارم که روزمان هم باشد و بتوانیم پیروز از مسابقات خارج شویم.

او درباره اینکه به نظرش تیم ملی به کدام تیم در مراحل بعدی برخورد نکند بهتر است عنوان کرد: هنوز عربستان و کره جنوبی به مسابقات وارد نشده‌اند. البته ژاپن تیم بسیار باکیفیتی بود و بسیار با برنامه بازی کرد. آنها در بازی اول خیلی از بازیکنان اصلی خودشان را نیمکت‌نشین کردند تا برای بازی‌های بعدی آماده باشند. تیم ملی باید با همین تمرکز بالا در بازی‌های بعدی ظاهر شود تا ان‌شاءالله به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها