کد خبر : 1994841 | 26 دی 1402 ساعت 06:52 | 40.6K بازدید | 20 دیدگاه

دلیل سفر غیرمنتظره هالند به ایتالیا مشخص شد

ارلینگ هالند و ترنت الکساندر آرنولد در روزهای اخیر در ایتالیا دیده شده‌‎اند و گفته می‎‌شود برای خرید لباس راهی این کشور شده‌اند.

دلیل سفر غیرمنتظره هالند به ایتالیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، هالند به دلیل مصدومیت در چند هفته اخیر در ترکیب تیمش غایب بوده و در چند هفته پیش رو هم شرایط به همین صورت خواهد بود و او احتمالا تا پایان ماه ژانویه قادر به حضور در میدان نیست. 

الکساندر آرنولد هم شرایطی مشابه دارد و در جریان بازی برابر آرسنال در رقابت‌های جام حذفی به دلیل ضربه‌ای که به او وارد شد مصدوم شد و حالا در حال طی کردن روند درمانش است و همین باعث شده که فرصت بیشتری برای خودش داشته باشد. 

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از حضور این دو ستاره لیگ برتری در این کشور خبر داده بودند اما آنها در نقاط مختلفی دیده شدند و به نظر می‌رسد که حضور همزمان‌شان در ایتالیا صرفا اتفاقی باشد.

1964999

حالا Umbria24 خبر داده است که آنها برای سپری کردن اوقات فراغت و استراحت کوتاه مدت و همچنین خرید لباس و حضور در یک شو مربوط به مد و لباس در این کشور حضور پیدا کرده‌اند و به زودی بار دیگر به انگلیس بازخواهند گشت. 

به این ترتیب مشخص شده است که سفر آرنولد و هالند به انگلیس به هیچ وجه جنبه فوتبالی نداشته و شایعاتی که در این باره به گوش می‌رسید تکذیب شده است.

دیدگاه‌ها