کد خبر : 1994872 | 26 دی 1402 ساعت 09:20 | 74.7K بازدید | 169 دیدگاه

حمله به ستاره‌های رئال: چرا به مسی رای دادید!

هواداران رئال مادرید از این که بعضی از بازیکنان این تیم به لیونل مسی به‌عنوان بهترین بازیکن سال 2023 رای دادند عصبانی هستند.

حمله به ستاره‌های رئال: چرا به مسی رای دادید!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جوایز The Best که هر ساله از سوی فیفا برگزار می‌شود، شب گذشته هم در لندن برگزار شود و برنده‌های این جایزه مشخص شدند. 

مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از سوی فیفا بودند و این ستاره آرژانتینی بود که موفق شد برای سومین‌بار این جایزه را از آن خود کند تا از کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی پیشی بگیرد. 

این انتخاب حواشی بسیاری را به همراه داشت و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد بودند که این بازیکن کار خاصی را در سال گذشته انجام نداد و شانس دو بازیکن دیگر برای کسب این عنوان بسیار بیشتر بود. 

1979246

اما نکته جالب اینجاست که بسیاری از بازیکنان رئال مادرید که کاپیتان تیم‌های ملی کشورشان هستند که به مسی به عنوان بهترین بازیکن رای داده بودند که از لوکا مودریچ و فدریکو والورده هم در بین این افراد حضور داشتند و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی هواداران این تیم شد. 

آنها با انتشار توییت‌ها و همچنین هجوم به بخش نظرات پست‌های آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت به این دو نفر حمله کردند و حرکت آنها در انتخاب مسی به‌عنوان بهترین بازیکن را شرم‌آور و ناراحت کننده توصیف کردند. 

دیدگاه‌ها