کد خبر : 1995064 | 26 دی 1402 ساعت 21:25 | 39.3K بازدید | 54 دیدگاه

کمک ژاوی به بارسلونا: اخراجم کنید پول نمی‌گیرم!

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، همچنان احساس می‌کند که می‌تواند اوضاع را تغییر دهد، اما اگر آبی‌اناری‌ها تصمیم دیگری بگیرند، او کاملا با باشگاه همکاری خواهد کرد.

کمک ژاوی به بارسلونا: اخراجم کنید پول نمی‌گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان بازگشت به باشگاه بارسلونا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته است. گزارش‌های مختلف ادعا می‌کنند که او فقط چند نتیجه بد با اخراج فاصله دارد. با این حال رسانه‌ها می‌گویند که ژاوی همچنان معتقد است که هنوز هم می‌تواند فصل را با جام و در شرایط خوبی به پایان برساند.

ژاوی فکر می‌کند مشکلات بارسلونا ذهنیتی و چند مورد تاکتیکی قابل حل است که با گذشت زمان می‌تواند آنها را حل کند. او همینطور این را هم می‌داند که اگر اخراج شود به این دلیل است که پروژه مدنظر باشگاه را به درستی جلو نبرده و خوب کار نکرده است.

1979485

سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی با مدیران باشگاه دارد و آنها نیز از ژاوی بابت دستاوردهایش در باشگاه و ساخت تیمی جوان قدردان هستند، با این حال اگر نتایج ضعیف فعلی در هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا کند آنها چاره‌ای جز اخراج سرمربی تیم ندارند. خود ژاوی این تصمیم را درک می‌کند و کاملا با باشگاه همکاری خواهد کرد.

طبق گزارش آاِس، اگر خوان لاپورتا در این فصل ژاوی هرناندز را اخراج کند، سرمربی اسپانیایی از دریافت باقیمانده دستمزدش در قرارداد با باشگاه صرف‌نظر خواهد کرد و با توافق از باشگاه جدا می‌شود.

ژاوی می‌داند که بارسلونا وضعیت مالی خوبی ندارد و نمی‌خواهد به باشگاه سخت بگیرد. او در نشست خبری پس از بازی مقابل رئال نیز درباره احتمال خرید جدید در ژانویه گفته بود: «دیگر خرید جدیدی نداریم. باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و باید درک کنیم. واقعیت باشگاه این است و چاره‌ای نداریم.»

دیدگاه‌ها