کد خبر : 1995065 | 26 دی 1402 ساعت 21:27 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

مقابل قطر تحت تاثیر هواداران قرار گرفتیم؛

سرمربی لبنان: باخت را کاملا فراموش کردیم

سرمربی تیم ملی لبنان می‌گوید تیم او شکست برابر قطر در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا را به کلی فراموش خواهد کرد.

سرمربی لبنان: باخت را کاملا فراموش کردیم

به گزارش ورزش سه، لبنان جمعه گذشته در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3-0 مغلوب قطر مدافع عنوان قهرمانی شد و فردا نیز در دومین دیدار خود مقابل چین قرار خواهد گرفت.

تیم ملی لبنان در شرایطی برابر چین قرار خواهد گرفت که چین در بازی اول خود برابر تاجیکستان مساوی کرد و بنابراین لبنان حالا باید از فرصت‌های موجود استفاده کند تا امیدهای خود را برای عبور از مرحله گروهی زنده نگه دارد.

میودراگ رادولوویچ امروز در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: ما بازی خوبی مقابل قطر انجام دادیم، اما بازیکنانم تحت‌تاثیر تماشاگران و جو قرار گرفتند و به همین دلیل اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. گل‌های ساده‌ای خوردیم اما هر اتفاقی که افتاد در این بازی بود. آن مسابقه گذشته و رقابت از فردا آغاز می‌شود.

1979487

وی افزود: تیم ملی چین تیمی منظم و باتجربه است. آنها در لیگ قدرتمندی بازی می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم تا آن شکست را جبران کنیم. به برخی از بازیکنان‌مان استراحت می‌دهیم و آماده‌ایم تا فردا در سطح مورد نیاز باشیم. مطمئنم در این بازی نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

رادولوویچ درباره عملکرد لبنان در خط حمله گفت: ما آماده بودیم که در حمله قوی‌تر عمل کنیم، زیرا پنج یا شش موقعیت ایجاد کردیم. در این سطح باید از یک یا دو موقعیت استفاده کرد اما مطمئن هستم که در این زمینه بهتر خواهیم بود و من واقعاً به این موضوع خوشبین هستم و باید ببینیم در بازی فردا چه خواهیم کرد.

این مربی که حدود یک ماه قبل هدایت لبنان را بر عهده گرفت، در پایان عنوان کرد: تغییراتی را انجام خواهیم داد تا آمادگی بیشتری داشته باشیم زیرا در بازی قبل برخی از بازیکنان پس از مدتی بازی احساس خستگی کردند.

دیدگاه‌ها