کد خبر : 1995254 | 27 دی 1402 ساعت 14:32 | 32.6K بازدید | 114 دیدگاه

کایل واکر:

فقط مسی و رونالدو در حد دی‌بروینه هستند!

کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌توانند در کنار کوین دی بروینه قرار بگیرند.

فقط مسی و رونالدو در حد دی‌بروینه هستند!

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه به دلیل مصدومیت نیم فصل اول را از دست داد اما این هفته بار دیگر به ترکیب منچسترسیتی برگشت و توانست از همان بازی اول بار دیگر توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. 

او در حالی که تیمش از نیوکسل عقب بود وارد زمین شد و توانست خیلی زود با یک گل زیبا بازی را به تساوی بکشاند و در وقت اضافه در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی هم پاس گلی را ارسال کرد که زمینه‌ساز پیروزی سیتی و کسب سه امتیاز مهم این دیدار برای آنها شد. 

1978306

واکر در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان سال 2023 فیفا درباره این ستاره بلژیکی به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم فقط بازیکنان خاصی مانند مسی و رونالدو هستند که می‌توانید آنها را هم سطح و هم رده دی بروینه قرار دهید. کوین برای من در چنین سطحی قرار دارد.

وقتی در بازی برابر نیوکسل وارد زمین شد، می‎‌توانستید حس کنید که چه فشاری را وارد کرد، می‌توانستید انرژی و هیجان را کاملا احساس کنید. او تیم را بالا می‌کشد و در حال حاضر در بهترین شرایطش قرار دارد. وقتی توپ در اختیار او است پاس‌هایی ارسال می‌کند که فکر نمی‌کنید در جریان بازی حتی قابل رویت باشند اما او این کار را انجام می‌دهد.»

دیدگاه‌ها