کد خبر : 1995256 | 27 دی 1402 ساعت 14:38 | 75.3K بازدید | 8 دیدگاه

فشاری احساس نمی‌کنیم؛

کاتانچ: مقابل ایران واقعا اراده داشتیم

سرمربی تیم ملی ازبکستان می‌گوید بازیکنان او برای پیروزی برابر هند آماده هستند و با روحیه متفاوتی وارد این بازی خواهند شد.

کاتانچ: مقابل ایران واقعا اراده داشتیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ازبکستان پس از تساوی بدون گل مقابل سوریه در گام نخست خود در جام ملت‌های آسیا، فردا در‌ دومین دیدار برابر هند قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب سه امتیاز این مسابقه خود را در جمع مدعیان صعود به دور بعد قرار بدهد.

سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی ازبکستان، امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه اظهار داشت: بازی فردا بسیار سخت خواهد بود اما ما کاملا برای آن آماده‌ایم. دیدار مقابل هند با روحیه و شرایطی کاملا متفاوت برگزار خواهد شد. حریف ما تیمی خوش فرم و تهاجمی است اما فکر می‌کنم بازیکنان ما بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. در بازی فردا باید 90 دقیقه حواسمان باشد.

او با اشاره به حضور هواداران در استادیوم گفت: شاید هواداران تیم رقیب از ما بیشتر باشد. این موضوع مزایا و معایب خاص خود را دارد اما ما هیچ فشاری روی خودمان احساس نمی‌کنیم.

کاتانچ درباره بازیکنان غایب خود در این مسابقه توضیح داد: اکبر علیجانف به دلیل مصدومیت نمی‌تواند بازی کند.

سرمربی ازبکستان سپس با اشاره به تساوی تیمش مقابل ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ عنوان کرد: موفقیت ما در دیدار مقابل ایران به نگرش بازیکنان به بازی مربوط می‌شد. حتی اگر 10 مدافع در زمین باشند، اگر اراده نداشته باشند، فایده‌ای ندارد.

او همچنین در خصوص تساوی برابر سوریه در اولین دیدار جام ملت‌های آسیا گفت: در مورد بازی با سوریه، مربی حریف دو بازیکن تهاجمی را به میدان فرستاد، بنابراین من سعی نکردم آن را تغییر دهم. به هر حال این بازی تمام شد و حالا حرف زدن فایده‌ای ندارد.

اوتابک شوکوروف، بازیکن تیم ملی ازبکستان هم که در این نشست حاضر شده بود، گفت: برای دومین دیدار در مرحله گروهی آماده هستیم. در بازی اول یک تساوی ثبت کردیم اما نباختیم، درست است برای برد به بازی رفتیم اما فشار بازی اول روی ما هم تاثیر گذاشت. ما تلاش می‌کنیم مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: ما به آنالیز هند که تیم بسیار قدرتمندی است، ادامه می‌دهیم، در اولین بازی آنها بازی بسیار منظمی انجام دادند و حریف شایسته‌ای هستند. ما از فرصت های خود برای کسب نتیجه خوب استفاده خواهیم کرد. به عنوان یک بازیکن می‌توانم بگویم که هر مسابقه با لباس تیم ملی اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خود را راضی کنیم. همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.

دیدگاه‌ها