کد خبر : 1995269 | 27 دی 1402 ساعت 15:25 | 9.5K بازدید | 16 دیدگاه

حکم انضباطی در جام حذفی اعمال می‌شود؟

ابهام درباره حضور تماشاگران چوکا مقابل تراکتور

چوکای تالش از حضور هواداران در یک بازی خانگی محروم شده؛ این محرومیت احتمالا در بازی حذفی با تراکتور اعمال شود.

ابهام درباره حضور تماشاگران چوکا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال روز پنجشنبه 19 بهمن ماه چوکای تالش باید از تراکتور تبریز پذیرایی کند. بعد از انجام قرعه‌کشی حذفی و مشخص شدن نبرد چوکا و تراکتور خیلی از طرفداران فوتبال به جو فوق‌العاده ورزشگاه تالش اشاره کردند. حالا اما احتمال دارد بازی چوکا و تراکتور بدون حضور تماشاگر برگزار شود!

بعد از جنجال‌های پیش آمده در یک مسابقه از لیگ دسته دوم میان چوکای تالش و فولاد نوین خوزستان، کمیته انضباطی فدراسیون رای به محرومیت چوکا از حضور هواداران در یک بازی خانگی داد. هواداران چوکا به دلیل توهین و پرتاب بطری آب از حضور در ورزشگاه محروم شده‌اند.

با این حال امروز کمیته استیناف نیز حکم قبلی را تایید کرد و چوکا یک بازی خانگی خود را بدون حضور تماشاگران باید در تالش برگزار کند.

مسئله اصلی اما عدم اعلام کمیته های انضباطی و استیناف در نحوه اجرای این محرومیت است. اولین بازی خانگی چوکا در جام حذفی مقابل تراکتور است و مشخص نیست محرومیت از حضور تماشاگر در بازی حذفی اعمال می‌شود یا اینکه در لیگ دسته دوم تیم شمالی باید این محرومیت را بگذراند.

بی‌شک سازمان لیگ فوتبال در خصوص اینکه بازی چوکا و تراکتور در جام حذفی بدون تماشاگر است یا اینکه محرومیت تالشی‌ها در لیگ دسته دوم اجرا می‌شود، توضیح خواهد داد.

دیدگاه‌ها