کد خبر : 1995274 | 27 دی 1402 ساعت 15:58 | 80.2K بازدید | 68 دیدگاه

روزی که بازیکنان علیه من شوند

ژاوی: اینطوری یک لحظه هم در بارسا نمی‌مانم

ژاوی شایعات تنش در رختکن تیمش را رد کرد و گفت اگر روزی بازیکنان بارسا علیه او شوند، یک لحظه هم نخواهد ماند.

ژاوی: اینطوری یک لحظه هم در بارسا نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین از رئال در فینال سوپرجام بارسا خود را برای رویارویی مقابل یونیونیستاس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری آماده می‌کند. دیداری حساس برای بارسا و ژاوی که دیگر حق اشتباه ندارد.

1979757

ژاوی در نشست خبری خود در مورد بازی فردا گفت: «باید شرایط ذهنی خودمان را پس از شکست در سوپرجام تغییر دهیم. ما می‌خواهیم ببریم و روحیه بگیریم و طبعا شانس اول صعود نیز هستیم. آنها ویارئال را حذف کردند پس پتانسیل بالایی دارند. این زمین سختی برای فوتبال است و ما حریف را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. بازی با تیمی متشکل از ذخیره‌ها کار را سخت خواهد کرد ولی برای آنها این بازی عمرشان است. حریف را دست کم نمی‌گیریم و می‌دانیم پیروزی چقدر اهمیت دارد.»

صحبت با خوان لاپورتا: «باهم در هواپیما حرف زدیم. همه باهم خیلی قوی هستیم. او خوشبین‌ترین فرد در مجموعه است، حتی بالاتر از من. او ایمان و اعتماد به نفس را به ما منتقل می‌کند. هنوز سه عنوان مهم برای ما باقی مانده است.»

شایعات پرتنش شدن جو رختکن و مخالفت بازیکنان با او: «روزی که بازیکنان با من نباشند، قطعا می‌روم. من هرگز مشکلی برای بارسا نخواهم بود و اگر مدیران با ادامه کارم موافق نباشند، کنار می‌روم. ما باید سوپرجام را فراموش کرده و از صفر شروع کنیم. ما همیشه به خودمان ایمان داشته‌ایم. در فینال برابر رئال کارها را خوب انجام ندادیم، اما فردا هدفی متفاوت داریم.»

1979758

تاثیر نتایج روی ادامه کار مربی: «نتایج همیشه آینده مربی را تعیین می‌کند. من اینجا هستم زیرا اهداف قبلی محقق شده‌اند. من برای شما توضیح می‌دهم. سال اول به من گفتند هدف چهارم شدن و کسب سهمیه است ولی دوم شدیم. سال قبل هدف فتح لالیگا بود و به آن و نیز سوپرجام رسیدیم و امسال نیز هدف جام بردن است. یکی را از دست دادیم ولی عناوین مهم‌تر یعنی لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری در دسترس هستند. روی همین اهداف تمرکز داریم و من نمی‌توانم شایعات بیرون را کنترل کنم.»

ضعف دفاعی: «این موضوع من را نگران می‌کند. ما باید از نظر دفاعی پیشرفت کنیم. در فینال فرصت‌های زیادی به رئال دادیم.»

حمایت پپ گواردیولا از بارسا: «من از پپ به خاطر صحبت‌هایش تشکر می‌کنم و پیام محبت آمیزی برای او فرستادم. او سختی مربیگری در این باشگاه را می‌داند. ما باید متحد باشیم. من از رئیس و مثبت اندیشی او نیز خوشحالم. با هم ما قوی هستیم و این شعار ماست».

خرید در ژانویه: «بارسلونا نمی‌تواند به خودش اجازه دهد که تیمی رقابتی و مدعی نباشد ولی ما در وضعیت سخت مالی هستیم. از روز اول مشکلات وجود داشته با این حال باید مثبت باشیم و همه چیز را تغییر بدهیم. وضعیت سختی است و این باید درک شود. فعلا تمرکز من فقط روی بازی فرداست.»

1978732

شکست در سوپرجام: «نمی‌توانیم آن بازی را به عنوان مثالی برای قدرت بارسا در نظر بگیریم. همه چیز برعکس شد و ما شکست خوردیم، من به عنوان مربی اولین مسئول شکست بودم اما از نوامبر ۲۰۲۱ تا امروز بسیار پیشرفت کرده‌ایم. تیم پیشرفت کرده است، باید به این روند ادامه داد و البته در دفاع سختگیرتر باشیم.»

صحبت با بازیکنان: «به آن‌ها روحیه دادم و گفتم برابر رئال به خوبی رقابت نکردیم. اما باید انرژی داشته باشید چون سه جام قهرمانی باقی مانده است. رئال مادرید در همین وضعیت در سال گذشته بود و جام حذفی را برد، پس نباید ناامید باشیم.»

وضعیت ویتور روکه: «او کمی مصدومیت داشت و به همین دلیل در سوپرجام بازی نکرد. اما الان در شرایط خوبی است و فردا دقایقی بازی می‌کند.»

ضرر از نبود گاوی: «ما بازیکنی با خصوصیات گاوی نداریم و انگار روحمان را از دست دادیم ولی باید با این شرایط به نحوی کنار آمد.»

دیدگاه‌ها