کد خبر : 1995307 | 27 دی 1402 ساعت 17:58 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

قطر با نیمکت‌نشینی 2 ستاره کلیدی مقابل تاجیکستان

تیم ملی قطر با تغییرات پرتعداد مقابل تاجیکستان قرار خواهد گرفت.

قطر با نیمکت‌نشینی 2 ستاره کلیدی مقابل تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر با نیمکت‌نشینی کاپیتان و چهار تغییر دیگر نسبت به بازی نخست مقابل تاجیکستان به میدان خواهد رفت و به دنبال پیروزی و قطعی کردن صعود خواهد بود.

بسام الراوی، جاسم جابر، اسماعیل محمد، طارق سلمان و مصطفی ماشال بازیکنانی‌اند که به جای عبدالعزیز حاتم، پدرو میگل، حسن الهیدوس، یوسف عبدالرزاق و علی اسدالله به میدان رفته‌اند تا با چهره‌ای متفاوت مقابل تاجیکستان حضور پیدا کنند. قطر در تمام پست‌ها به غیر از خط دروازه تغییراتی داشته است و به تعدادی از بازیکنان خود استراحت داده است.

پدرو میگل و حسن الهیدوس دو بازیکن کلیدی قطر هستند که در این مسابقه روی نیمکت قرار گرفته‌اند، اما دو گلزن قطر در بازی نخست از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفتند و تایجکستانی‌ها کار سختی برای مهار المعز علی و اکرم عفیف خواهند داشت.

1977906

قطر در صورت پیروزی در این مسابقه 6 امتیازی خواهد شد و صعودش به مرحله بعدی قطعی خواهد شد، لبنان با 1 امتیاز و چین با 2 امتیاز در صورت پیروزی قطر توانایی رسیدن به این تیم را نخواهند داشت و قطری‌ها به عنوان اولین تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود خواهند گرفت.

میزبان مسابقات با شروع خوبی که در جام داشت به دنبال حفظ روند موفق خود خواهد بود و در مقابل هوادارانش به دنبال کسب دومین پیروزی خواهد بود.

ترکیب تیم ملی قطر به شرح زیر خواهد بود:

مشعل برشام، محمد وعاد، طارق سلمان، لوکاس مندس، بسام الراوی، جاسم جابر، احمد فتحی، مصطفی مشعل، اکرم عفیف، المعز علی، اسماعیل محمد

دیدگاه‌ها