کد خبر : 1995437 | 28 دی 1402 ساعت 12:10 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

تصمیم غیرعادی ژاوی برای بازی مرگ و زندگی!

شاید عجیب باشد، ولی بازی امشب بارسا برابر تیم دسته سومی یونیونیستاس برای ژاوی حکم مرگ و زندگی را پیدا کرده است و این از فهرست بازیکنان دعوت شده مشخص است.

تصمیم غیرعادی ژاوی برای بازی مرگ و زندگی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست از رئال در فینال سوپرجام اسپانیا، بارسا می‌داند که دیگر حق اشتباه ندارد. کوپا دل ری هرگز یک جام کم‌ارزش و مزاحم برای ژاوی و بارسا نبوده و در فصل جاری از همیشه نیز مهم‌تر شده است.

1978920

ژاوی که سایه اخراج را بالای سر خود می‌بیند و در باشگاه تنها خوان لاپورتا حامی او است، دیروز در یک نشست خبری گفت که وعده او برای فصل جاری فتح یک جام مهم بوده و اگر در کوپا دل ری، لیگ قهرمانان یا لالیگا قهرمان نشوند، او در پایان فصل بدون ایجاد دردسر برای باشگاه خواهد رفت.

بارسا باید در یکی از این رقابت‌ها قهرمان شود تا ژاوی شغلش را برای سال‌های بیشتری حفظ کند. او در غیاب چند بازیکن مصدوم امشب از همه بازیکنان بزرگ خود برابر یونیونیستاس استفاده خواهد کرد و مورد غیرعادی در فهرست، حضور چهار مهاجم نوک است.

1966463

بارسا فصل را با تنها یک شماره 9 (روبرت لواندوفسکی) شروع کرد و سپس مارک گویو از سوی ژاوی مورد استفاده قرار گرفت و تاثیر او فوری بود و توانسته دو گل در بازی‌های اندکی که بوده، به ثمر برساند. با اضافه شدن ویتور روکه به بارسا تعداد مهاجمان مرکزی بارسا به سه رسید و برای بازی امشب، پائو ویکتور، آقای گل تیم دوم بارسا، نیز دعوت شده است. 

چهار مهاجم نوک برای بازی یک هشتم نهایی کوپا دل ری در زمین تیم دسته سومی که سال 2013 تاسیس شده است.

دیدگاه‌ها