کد خبر : 1995669 | 29 دی 1402 ساعت 13:34 | 25.1K بازدید | 18 دیدگاه

اعتراف کنده

تقصیر ژاوی نیست، ما افتضاح بودیم!

ژول کنده معتقد است نتایج بد اخیر بارسا به‌خاطر ژاوی نبوده و بیشتر، بازیکنان مقصر وضعیت کنونی هستند.

تقصیر ژاوی نیست، ما افتضاح بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در لالیگا هفت امتیاز عقب‌تر از رئال مادرید است و در سوپرجام نیز 4-1 به این تیم باخت تا شایعات اخراج ژاوی قوت بگیرند. 

بارسا دیشب در زمین یونیونیستاس بازی حساسی داشت و اگر از کوپا دل ری نیز کنار می‌رفت، سرمربی کاتالان به شکل جدی موقعیتش به خطر می‌افتاد. بارسا برابر این تیم دسته سومی ابتدا عقب افتاد ولی در نهایت سه گل زد و به یک‌چهارم نهایی رسید. گل دوم بارسا را کنده با یک شوت تماشایی زد.

1978948

مدافع فرانسوی در پایان بازی گفت: «کوپا دل ری یکی از اهداف مهم فصل ماست. باید به شکست در سوپرجام واکنش نشان می‌دادیم و بازی سختی هم شد. بعد از گل حریف به موقع واکنش نشان دادیم. برابر تیمی بازی داشتیم که خیخون و ویارئال را حذف کرده بود ولی خدا را شکر که برنده شدیم.»

کنده ادامه داد: «استرس طبیعی بود چون شکست در این بازی شرایط تیم را بحرانی می‌کرد. روی گل توپ که به من رسید، تصمیم گرفتم شوت بزنم. در تمرینات بارها این کار را انجام داده‌ام و این‌بار در بازی شانس با من بود.»

1980281

انتقادات از ژاوی: «این انتقادات منصفانه نیستند چون معتقدم ژاوی مقصر این وضعیت نیست. از نظر من، ما بازیکنان در برخی بازی‌ها اصلا در شرایط خوبی نبودیم و افتضاح کار کردیم. ما نقش بیشتری در شرایط فعلی داریم و درک نمی‌کنم چرا از مربی این همه انتقاد می‌شود. شکست از رئال ناامیدکننده بود ولی تیم حالا انگیزه بالایی برای جبران دارد.»

دیدگاه‌ها