کد خبر : 1995672 | 29 دی 1402 ساعت 13:50 | 24.7K بازدید | 37 دیدگاه

بازی‌ها را خوب شروع نمی‌کنیم

چرا یک تیم کوچک باید گل اول را به بارسا بزند!

اوریول رومئو معتقد است بارسا باید در همه بازی‌ها کار را بهتر از رقیب شروع کند و پذیرش گل اول از یک تیم کوچک قابل قبول نیست.

چرا یک تیم کوچک باید گل اول را به بارسا بزند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب هر طور که بود از سد یونیونیستاس دسته سومی گذشت و به یک چهارم نهایی کوپا دل ری رسید. بارسا در این بازی ابتدا عقب افتاد و در ادامه سه گل زد و صعود کرد.

در این بازی اوریول رومئو بعد از مدت‌ها در ترکیب بارسا قرار گرفت و بد هم کار نکرد.

1980404

رومئو در مورد گلی که بارسا دریافت کرد گفت: «متاسفانه برخی مواقع تیم‌ها از لحاظ ذهنی در شرایط بهتری نسبت به ما وارد زمین می‌شوند و کار را بهتر شروع می‌کنند. این برایم قابل درک نیست چون بارسا باید همیشه بهتر شروع کند اما حریف کوچک، گل او را به ما زد تا کار سخت شود. خوشبختانه فران تورس قبل از پایان نیمه اول گل مساوی را زد و بین دو نیمه باهم حرف زدیم و همه معتقد بودیم باید جنگنده‌تر کار کنیم. گل فران روحیه‌بخش بود و کمک کرد نیمه دوم بهتر بازی کنیم.»

رومئو ادامه داد: «بعد از شکست از رئال بسیار مهم بود تا این بازی را ببریم. باید صعود می‌کردیم و به هدفمان رسیدیم. حالا در همه جام‌ها زنده‌ایم و شانسمان را امتحان می‌کنیم.»

رومئو در پایان گفت: «در فوتبال فراز و نشیب زیاد داریم ولی خیالم آسوده است. قبلا هم در فوتبالم چنین شرایطی را داشتم و تنها راه خروج از این وضعیت، تمرینات بیشتر است. الان حس خوبی دارم و خوشحالم که بردیم.»

دیدگاه‌ها